Ga naar inhoud
  • 0

Cruise control


LuyckxWim

Vraag

Heb sinds 2 dagen problemen met mijn cruise control

 

Heb het gisteren nog wat geprobeerd met cruise control'

Ik kan hem aanzetten maar als ik dan 1tikje eraan geef dan gaat hij geen 10 km/u sneller dat deed hij voordien wel als je hem naarboven blijft houden versnelt hij wel ?

 

Dus weet niet goed wat het kan zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk even mee ,

 

als het zo maar is gekomen zonder enkele verdere historie( zoals reparatie of wat dan ook)

 

dan gok ik op een defecte/ slecht werkende schakelaar

 

ga anders langs bij de dealer,

of lees hem uit als dat gaat

 

0 verstand van 3c ... sorry

ik heb ook weleens vaker rare dingen gehad met het bedieningspaneel en dan werkt alles behalve 1 prut dingetje

 

 

 

mvg rico

 

p.s mischien als de accu eraf is geweest is hij zijn leerwaarde kwijt van dat tikje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vandaag auto binnengedaan voor vakantienazicht, en ineens even naar mijn cruise control laten kijken;

 

paar uur later komt mechanieker opt werk aan en direct gezeik van ja je hebt al zelf aan uw auto zitten dingen veranderen enz zeker? Komt waarschijnlijk daardoor; een heel gezeik :) en volgens hem was het nu in orde ... niet dus .... hopelijk weet dreke morgen raad :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
wat ik ook merk; vroeger bij mijn rode tacho brande het lampje van cruise control altijd; als hij naar de voorste stand stondt (ook als je niet op cruise reed) en nu brand dat lampje enkel alsje de cruise control echt op zet?

Heb ik ook dus geen zorgen om maken, kan geen kwaad :wink: Vind het persoonlijk zelfs beter zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden