Ga naar inhoud
  • 0

Volume telefoon speaker


Diver

Vraag

Is het volume van de telefoonspeaker buiten de RNS om nog harder te zetten??? sinds het wisselen van radio lijkt het wel of het volume veel zachter is geworden. :(

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Waar kan ik dat zien :shock: ???En kan ik dat zelf doen of moet dit op een andere manier :book: , Vagcom of zo . Voor de rest werkt alles naar behoren. De RNS is wel aangemeld in de auto met

Vagcom/VCDS.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inloggen op radio of naviatie (dat is om 't even), coding -> long coding helper -> ik denk zo uit het hoofd bij byte 1, daar heb je dan een pull down menu met alle mogelijkheden van systemen... 00 = no sound system...

 

als Byte 8 Bit 00 op 0 staat kan je het volume van je telefoon niet wijzigen, deze moet op 1 staan (aangevinkt)

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het startvolume kan je instellen bij setup, volume...

 

Ik denk eerder aan een geluidsinstelling van je telefoonmodule dan...

 

grtz, dre

Heb even in de setup van de RNS lopen spitten maar zie geen volume instelling.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik loop nog steeds te knoeien met het volume als er gebeld wordt. Ik hoor de persoon door de speaker erg zacht. Heb al met VCDS in 77 dan 10 adaption kanaal 1 op 12 staan, dat zou 6 db verhoging moeten geven, maar daar merk ik weinig van. Als ik in de rns naar het telefoon volume ga dan is dit goed ingesteld, de radio speelt dan op een aanzienlijk harder volume dan ik de personen aan de telefoon hoor. Zijn er nog meer dingen die ik kan doen?? Iedre tip is welkom.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden