Ga naar inhoud

stekkers en werking rns 510


serow

Aanbevolen berichten

mede passat rijders,

 

heb gister een RNS510 B versie in mijn auto gezet.

heb een C gateway in mijn auto dus heb ik een B versie gepakt.

 

alleen de na de vervanging is de geluid kwaliteit achteruit gegaan van de cd's die in mijn wisselaar zitten, als ik de cd eruit haal en voorin stop werkt hij perfect. wat kan dit zijn? eigenlijk de wisselaar helemaal weg doen, en er een USB aansluiting op aansluiten. maar kan ik dan WEL de namen van de liedjes zien?

 

mijn functie radio werkt niet meer? geen bereik? wat kan hiervan de oorzaak zijn?

 

zie niks meer op mfa kan alleen de geluid hoger en lager zetten maar voor de rest kom ik niet in de menu van mijn radio dat ik liedjes kan veranderen, kleine aanpassing denk ik met vagcom/VCDS? hoe moet dit gebeuren

 

owjaa heb nog rechts onder een lege vakje/aansluiting dat waar ik nog iets op kan aansluiten voor wat is dat?

 

hieronder nog een paar foto's met vragen als ondertitel

 

hoop dat jullie mij erbij kunnen helpen.

 

Met Vriendelijke Groet

 

Serow

post-15156-1423827249,756_thumb.jpg

post-15156-1423827249,8185_thumb.jpg

post-15156-1423827250,0372_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb net even contact gehad met dreke, die vertelde het me dat van de wisselaar de zwarte kabel van pin 2 naar pin 3 moet gezet worden.

maar als ik de wisselaar weg haal en er een USB ingang op zet krijg ik dan de namen van de liedjes ook te zien of gewoon weer cd 1 2 3 4 5 6? en dan alleen titel 1, 2, 3, 4, 5, enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden