Ga naar inhoud
  • 0

Climate control blaast niet meer recht vooruit


blastaway

Vraag

Zet net eens de airco aan. sinds ik hem heb (janauari) heeft deze altijd op de vooruit geblazen.... :embarassed:

 

Nu wilde ik hem even op mij richten en de airco aandoen. Zowel met airco als in eco stand (en pijltje gericht op mannetje) blaast deze niet meer recht vooruit door de roosters op het dashboard. :(

 

Het is net of er een klep dicht blijft. Je voelt heeeeeeeeel sumier wat luchtstroom... :x

 

Kent iemand dit probleem en weet wat te doen??? :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Zet net eens de airco aan. sinds ik hem heb (janauari) heeft deze altijd op de vooruit geblazen.... :embarassed:

 

Nu wilde ik hem even op mij richten en de airco aandoen. Zowel met airco als in eco stand (en pijltje gericht op mannetje) blaast deze niet meer recht vooruit door de roosters op het dashboard. :(

 

Het is net of er een klep dicht blijft. Je voelt heeeeeeeeel sumier wat luchtstroom... :x

 

Kent iemand dit probleem en weet wat te doen??? :?

 

Grappig vandaag voor het eerst de airco aan (had hem ook gedurende de winter op vooruit laten blazen) en exact hetzelfde probleem. Het komt dus vaker voor. :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja, vaker... Ik hoor alleen maar problemen met de airco!!! (CC)

 

Na een self test was het weer (even) weg

Ik heb het van tijd tot tijfd weer en na een paar dagen weer over.

 

een andere tip is het dashbordkastje uitbouwen en daarachter de asjes van de regelaar smeren met olie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja, vaker... Ik hoor alleen maar problemen met de airco!!! (CC)

 

Na een self test was het weer (even) weg

Ik heb het van tijd tot tijfd weer en na een paar dagen weer over.

 

een andere tip is het dashbordkastje uitbouwen en daarachter de asjes van de regelaar smeren met olie.

 

Hoe doe je zo`n zelftest? Heb je daar Vag com voor nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb gisteren een zelfdiagnose uitgevoerd. Hier kwamen de volgende codes uit: 25B, 4F7, 4F8,4F9 en 4FA. Kortom ongeveer in elke stelmotor zit wel een fout. Weten jullie welke stelmotor verantwoordelijk is voor het blazen van de lucht rechtvooruit en wat vervangen van zo`n motor ongeveer zal gaan kosten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden