Ga naar inhoud

Carbon


vw-ronald

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

2 weken terug in belgie zag ik een passat staan, moest er ff een blik in werpen,

 

Nu zag ik dqt hij het frame om de airco, radio en de grepen op de deuren bekleed waren met carbon

 

En nee geen netz optik, weet iemand of dit zo te koop is.? Of kan je dit ergens laten doen..?

 

Groet,

 

Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed heb heeft 3M carbonfolie welke je (als het ware) erop kunt plakken. Is niet zomaar plakken maar een speciale techniek.

D'r zijn hier een aantal forumleden die dat al eens hebben gedaan met enkele onderdelen.

Effe afwachten of er meer reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan je spullen ook gewoon laten overtrekken of laten namaken in carbon hoor

 

Dat 2e zal niet echt een koopje worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is idd een passat die het met echt carbon heeft dacht ik, die folie enz zie je van kilometers ver dat het nep is

 

Muah oneens, zolang het maar goed gebeurd

 

dsc0516vv.jpg

 

Nou, ik wil totaal je werk en auto enz niet afbreken hoor ( want het is allemaal mooi geplakt en er zit veel werk in en heb daar zeker respect voor) , maar ik zie van de eerste blik op de foto al dat het geen echt carbon is, en dat zal je met folie ook altijd hebben.

Dit is carbon

575789_314070862014634_810949619_n.jpg

209012_314070698681317_265942362_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scheelt dat de meesten dat verschil niet zien Patrick ;)

 

Tuurlijk is echt carbon veel mooier, maar het prijskaartje is ook hoger

 

Idd, heb je helemaal gelijk in, vind het trouwens wel mooi, dat je er ook op gelet hebt dat de wevingen ( of hoe je het ook wil noemen ) allemaal netjes hetzelfde lopen, dat vergeten de meesten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden