Ga naar inhoud
  • 0

ICE Install Foto's


VisionRoy

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wow die eerste is mooi gemaakt zeg!

Die 2e is minder, maar niet slecht. Lijkt dat de verf niet goed pakt en de kabels zijn niet zo mooi weggewerkt als bij de eerste.

 

Vind alleen de neon kleurtjes niks op allebei de foto's

 

(Ik heb maar een simpel kistje en sub, ook niet super weggewerkt hoor).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die 2e is minder, maar niet slecht. Lijkt dat de verf niet goed pakt en de kabels zijn niet zo mooi weggewerkt als bij de eerste.

 

Die is van mij ! :P

maar je hebt idd gelijk ... de verf lijkt niet goed te hechten omdat het gespoten is op MDF zonder primer of wat dan ook eronder. In het echt is het overigens gewoon wel netjes ... maar je ziet het nu heel duidelijk door de flits.

 

De neon, tja ... daar moet je van houden :) .... in het donker ziet het er wel erg dik uit vind ik zelf. En ik heb in de rest van mijn wagen ook overal blauwe neon zitten.

 

Die 1e is een complete dubbele bodem. Dat was eerst ook mijn plan, maar het is zoooveel werk om dat netjes te doen dat ik er vanaf gezien heb.

 

Ik zou bij mij graag een polyesther inbouw willen... maar ik ben niet zo handig met dat spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@RogerPassat:

Roger, dat is inderdaad mooi weggewerkt man en met behoud van ruimte!

Ben je niet bang dat er vanalles door het rooster op je woofer gaat vallen... kleine kruimels en ander vuil? Schaam me dood dat we nog niet hebben gemeet om het te aanschouwen. Sorry...ook beetje hectisch met de kleine aap.

 

@ Visionroy:

Sorry...wist niet dat ie van jouw was... ander had ik het iets genuanceerder vorm gegeven... Maar eerlijkheid boven alles he

 

@WirePassat: Erg mooi gedaan die puzzelstukken! Zijn die met leer bekleed?

 

Greetz,

Sven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben nog steeds verliefd op dat puzzelconcept Wesley.

Zit daar MDF onder of poly of wat ?

Die kerel die dat gemaakt heeft maakt echt proper werk.

 

Zou je hem eens kunnen vragen om een schets van een idee voor een passat sedan te maken ?

 

@ Sven ....

Zoals je al zegt, ik stel een eerlijke mening altijd op prijs ;) Ik wil geen genuanceerde meningen :P ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@ antonio:

Die auto van jou is gewoon asociaal mooi af!

In alle opzichten!

Met alle respect.... Maar waarom kruip je nou zo in zijn kont!?

 

De auto van Antonio is mooi dat ben ik met je eens. En als ik kijk naar mijn kofferbak dan zijn de 2 subs beter afgewerkt dan die van mij. Maar mooi!? Zijn gewoon 2 kisten in de kofferbak gezet....

 

Ik vind een afwerking pas mooi als je niet meer ziet dat het erin is gezet. Dus zoals wesley heeft :wink: Maar dat wist je al he :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Antonio : Waarom heb jij 2 verschillende types subwoofers???

 

@ Wirepassat : Ziet er TOP uit zo alleen vind ik het zo jammer dat je de draadjes nog ziet als die sub zo andersom erinzit....jammer....

 

@ Roy : Is het niets om die bak met die versterker tegen de rugleuning van de stoellen te plaatsen???

 

@ Roger : Paste die versterker niet achter dat klepje wat daar zit?? Net als bij Antonio??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@JPStyle: ben je jaloers? :-)

Die van jou is ook heel mooi hoor! Ouwe kontenkruiper. hahaha

 

Je moet hem maar eens bekijken! Als je een krasje of ongepoetst plekje vind ben je een knappe jongen. Dat bedoeld eik ermee. Was ook een beetje sarcastisch bedoeld. Denk dat Antonio het zelf ook wel begrijpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@JPStyle: ben je jaloers? :-)

Die van jou is ook heel mooi hoor! Ouwe kontenkruiper. hahaha

 

Je moet hem maar eens bekijken! Als je een krasje of ongepoetst plekje vind ben je een knappe jongen. Dat bedoeld eik ermee. Was ook een beetje sarcastisch bedoeld. Denk dat Antonio het zelf ook wel begrijpt.

Jaja... Ik ben het ook met je eens dat die auto van hem zeer netjes is. Maar in dit topic en vooral deze foto ging het om zijn ICE instal....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Roger : Paste die versterker niet achter dat klepje wat daar zit?? Net als bij Antonio??

 

Normaal gesproken wel, maar achter die klep zit de wisselaar op een horizontale steun. Die past er precies in (qua diepte), dus er was gewoon geen plaats meer om hem daar te plaatsen.

Nog een andere reden dat ie daar zit, is dat als het eruit moet bij een evt. verkoop, ik alleen maar het klepje hoef te vervangen als de gaten zichtbaar blijven (ook alle andere org. materialen liggen in opslag zoals kunststof plaat en vloerbekleding)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kom uit Milaan, daar moet je niets in het zicht hebben dan nemen ze de auto en al mee. Dus vandaar dat bij mij alles weg is gewerkt, behalve de subwoofers.

 

Maar ik houd niet van lanpjes enz. mij gaat het om het geluid. En ik vind het prettig dat de auto er hetzelfde uit blijft zien. De woofers gaan eruit met de vakantie dan kan er weer veel boodschappen gedaan worden in Italia!!!

 

Mijn foto was ook sarcastisch bedoeld van daar dat groene gezicht :wink:

 

De subwoofers zijn hetzelfde maar uit een ander jaar en daardoor lijken ze niet hetzelfde. RF heeft het logo aangepast. Het stofkapje is anders.

 

@Sven, Esther vindt het een goed idee die van de glazen kist maar ik ben bang dan ze mij daar ook bij insluit. :idea:

 

Willen jullie echte installaties zien???? Bij deze:

 

http://www.bolosound.com/gallery.asp?g= ... ino#topimg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is wel netjes idd :D

 

Maar niet mijn smaak..... Het is niet extreem genoeg kwa afwerking en ik vind dit persoonlijk te druk.

 

Mee Eens :D ....

 

Maar dat is de leeftijd denk ik.

Die Antonio liet zien is ICE Voor 30+'ers haha :D (no offence)

 

Wij houden nog meer van de poly installs enzo denk ik jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden