Ga naar inhoud
  • 0

navigatie inbouwen


18T

Vraag

Op de site van kieskeurig.nl staat bij het Pioneer navigatiesysteem ANH-P9 bij 'reviews' aardig wat info over inbouw in een Passat. Vooral onderin de lijst (oudere berichten dus).

handig vond ik vooral:

- gps antenne onder het dashboard

- puls vinden

- achteruitrijsignaal vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo 18t.

 

De beste plaats om een gps antenne te plaatsen is achter het klepje van de zekeringkast. Er zit een metalen balk en de antenne past er precies boven.

 

De antenne is magnetisch en heeft metaal nodig voor een betere ontvangst. Maar het werkt wel onder de dashboard.

 

Als je een auto met iso stekker hebt zit de plus en de draad van de kilometerteller in de iso stekker.

Zo niet onder de zekeringkast zit een plus en voor de draad van de kilometerteller moet ik informeren, als je wilt.

 

En welkom om het forum.

 

groetjes,

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

onder het dashboard, op de balk - dus tussen plastic dash en balk - tussen airbag en middenconsole is precies de juiste ruimte voor een gps antenne. Dan heeft ie niet alleen een metalen ondergrond maar ook vrij zicht naar boven. Alleen niet naar schuin achteren, dat geeft echter niets.

 

Linksonder bij de A stijl heb je in theorie een hoek minder 'zicht': zowel naar achter niet alsook naar links niet door de metalen zuil.

 

In alle gevallen hoeft het ding in ieder geval niet bovenop de dash, en zo blijft de auto netjes plus is niet te zien dat je navi aan boord hebt (bij een 1 DIN formaat dan toch)

 

Puls kan inderdaad in het ISO blok zitten (blauw/wit) en anders vanachter de tellers weg te plukken.

 

www.thestrike.de als ik me goed herinner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden