Ga naar inhoud
  • 0

Berm/Zij-verlichting van OEM Bi-Xenon vervangen


Ozzy

Vraag

Ik wil graag de berm/zijverlichting van onze 3c vervangen, ik heb laatst de stadslichten al vervangen en daarin ledjes gedaan en nu ben ik van plan de berm/zijverlichting te vervangen, omdat deze een gele gloed heeft en ik wil graag een witte gloed.

 

Heeft iemand een idee welke ik erin kan doen? graag met een linkje erbij zodat ik een beter ideetje heb van de prijs en specificaties :mrgreen:

 

Ik denk zelf dat daar geen ledjes in kunnen of heb ik het verkeerd?

 

Info van de Osrams die er nu in zitten:

 

Osram 64210

H7U (ik weet niet of er nou een 0 of een U stond)

12V

55W

 

Alvast bedankt,

 

Özgür

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb er gewoon ultrawitte halogeen H7 lampen inzitten van Dealextreame, ong. 7 euro per paar . http://www.dealextreme.com/p/h7-55w-6500k-car-white-light-bulbs-pair-dc-12v-47117

Ze zitten er nu meer dan een jaar in, en de kleur valt best mee...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

aha had al een reactie van jou verwacht dreke :mrgreen:

 

ff kieken,

 

Hoe lang duurde het voor je ze thuis kreeg dan? Ik denk dat ik ze toch maar bij de autoshop hier vlakbij haal, geef ik misschien wel iets meer uit daaraan, maar dan heb ik ze wel van Philips of een ander merk en als er iets mis mee is kan ik ze terug brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dreke, ik moet wel opletten op dezelfde aantal Watts toch?

 

En verder nog iets watar ik op moet letten? denk dat ik al wat gevonden heb:

http://www.automat.nl/product/121918/41

 

H7 12V 55W, zelfde als de Osrams die ik nu heb.

 

En het is maar 15 euro per 2 stuks. :mrgreen:

 

Hmm, nu ik een beetje rond kijk, kom ik ook wat van Osram tegen, voor maar 10 eu per stuk, ik weet niet of ze wel origineel zijn :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja... zoals ik zeg, mijn chinese lampjes van 7 euro gaan al meer dan een jaar mee... osram's kunnen even chinees zijn natuurlijk... Het is maar dat de lichtkleur je aanstaat... - en dat wist ik ook niet van tevoren, maar het valt mooi mee.

 

De verzending af china duurt zo'n 2 weken met de norale post...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Tja... zoals ik zeg, mijn chinese lampjes van 7 euro gaan al meer dan een jaar mee... osram's kunnen even chinees zijn natuurlijk... Het is maar dat de lichtkleur je aanstaat... - en dat wist ik ook niet van tevoren, maar het valt mooi mee.

 

De verzending af china duurt zo'n 2 weken met de norale post...

 

pff best wel lang, maar die 2 voor 15 euro zijn in principe ook gewoon goed toch? Ik wil 4300k-5000k kleurtje, dan is het perfect met me stadslichten en OEM Xenon. :mrgreen:

Maar is er iets waar ik op moet letten bij aankoop van zo'n lampje? anders haal ik die 2 voor 15 euro gewoon morgen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb gewoon de chinese ''troep'' superwitte 4300k halogeen lampjes gekocht van 15 EU, net effe getest en ze branden wit, nu nog effe na 6en uitteste en dan is het goed :lol:

 

mijn prioriteit was toch, dat ze wit licht uitstraalden en goedkoop moesten zijn, zo belangrijk is de bermverlichting niet om 48 euro uit te geven aan 2 Philips halogeen lampjes die hetzelfde werk verrichten :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden