Ga naar inhoud
  • 0

Problemen linkerportier met ramen, deurslot, verlichting


justd

Vraag

Goedemorgen,

 

Ik heb sinds kort wat problemen met mijn linkerportier. Inmiddels zijn de problemen wat groter :)

 

het begon allemaal met dat de linkerportier niet op slot ging wanneer ik de auto vergrendelde via de AB. De ene keer deed ie het wel, de andere keer niet. Dit werd steeds erger.

 

Afgelopen zaterdag moest ik toch met VAGCOM aan de slag, dus ik denk ik lees hem gelijk even uit. Kreeg toen een aantal storingen (waaronder overigens ook een storing over de brandstofpomp, maar ik merk hier verder niks van en dat terzijde)

 

Ik kreeg wat storingen van de comfortmodule. Iets over bus en nog wat.... Logfile staat op mijn andere laptop, die staat thuis, zal vanavond de foutcodes even posten.

 

Ik heb toen alle foutcodes gereset en een nieuwe scan gedaan. Weer kwamen de foutcodes van de comfortmodule terug. Vervolgens werkte anti carjacking niet voor de portier aan de linkerzijde. Ik kon mijn raam nog wel open en dicht doen, maar niet automatisch (Dus als je hem helemaal omlaag druk, dat ie helemaal open gaat). De rest van de ramen kon ik niet meer bedienen vanaf de portier van de bestuurderskant.

 

Vanmorgen waren alle problemen nog aanwezig + dat ook de verlichting in mijn linkerportier (van de spiegels en de raambediening) ook niet meer aangaan.

 

Ik heb al een hoop gelezen over deze problemen, maar eigenlijk niks concreets. Is er toevallig iemand die zo al kan zeggen waar dit probleem kan zitten? Sowieso post ik vanavond de foutcodes van Vagcom!

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden