Ga naar inhoud

Xenon en APK


hutspot

Aanbevolen berichten

Enkele jaren geleden moest er voor de APK bij de toepassing van Xenon ruitensproeiers op de koplampen zitten en automatische hoogteverstelling van de koplampen. Volgens een collega van mij zijn deze eisen vervallen. Wie weet hier meer van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

klopt is te komen vervallen..

reden ervan ben ik vergeten :P

 

@kiki,, ik ga vrij vaak naar Antwerpen toe ik heb aftermarkt xenon ik rij rond in belgie kan ervoor aangehouden worden?

of geldt dat echt alleen voor auto's met Belgische platen?

 

want als wij naar Turkije rijden worden we weleens aangehouden voor xenon gooien we de motorkap open ineens zijn we een NOOB weten niks van auto's

zeggen we dat hij er al in zat bij het aankoop OF het is origineel wat kan ik eraan doen? maar moet je je ballasten wel goed wegstoppen :D

zo schudden we het af

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt is te komen vervallen..

reden ervan ben ik vergeten :P

 

@kiki,, ik ga vrij vaak naar Antwerpen toe ik heb aftermarkt xenon ik rij rond in belgie kan ervoor aangehouden worden?

of geldt dat echt alleen voor auto's met Belgische platen?

 

want als wij naar Turkije rijden worden we weleens aangehouden voor xenon gooien we de motorkap open ineens zijn we een NOOB weten niks van auto's

zeggen we dat hij er al in zat bij het aankoop OF het is origineel wat kan ik eraan doen? maar moet je je ballasten wel goed wegstoppen :D

zo schudden we het af

persoonlijk zou ik dan de belasten goed laten verdijwen en eventueel koplamp sproeiers steken ....

maar als gehier word tegen gehouden word lijkt me vrij klein maar toch gaan ze bezien of dat u lampen autom. zijn lichten afstelt zo niet ... wss verwijderen of boet denk ik

 

ik heb in verleden ook zo rond gereden maar nooit tegen gehouden geweest dus mee auto die oringeel er uit ziet zie ik hier niet echt een probleem in ... maar gemoet gewoon rekening mee houden dat de kans bestaat ....

 

doe ik ook alsk mee extra verlaagt rond rijd :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden