Ga naar inhoud
  • 0

Els@win print deurbekleding demonteren


jekame

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Fopperr,

 

Kennelijk is er iets fout gegaan want ik had ook een reactie in het zelfde bericht als Robertje gedaan.

 

in de herkansing dan : Nu snap ik dat bij frustratie een koevoet door je gedachte schiet, maar...................................

ik ben op het forum gekomen omdat ik ( nog) geen geldboompje in mijn tuin heb helaas. Maar ik hou jou optie in gedachte hahahaha

 

bedankt allen ik kan weer gaan sleutelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

torx onderin deur losdraaien. De afdekking van de deurgreep aan de binnenkant verwijderen en daar de 2 bouten loshalen.

 

Daarna voorzichtig met een plat iets tussen het paneel en de deur zelf steken en loswrikken...

 

Kan eigenlijk niet mis gaan... het is wel handig om een paar van die deurdoppen te halen bij de daeler omdat deze nog weleens kapot gaan...

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

– Contact uitschakelen.

– Bovenstuk van portiergreep -1- met kunststof keg -3409- naar boven uit de montagegaten in de portierbekleding loswippen.

– Afhankelijk van de wagenuitvoering de kabelstrengen van het bovenstuk van de portiergreep losmaken.

– Drie parkers -2- bij de portiergreep eruit draaien (1 Nm).

– Twee parkers -3- eruit draaien (2 Nm).

– Portierbekleding onderaan met demontagetang -3392- uit de steunen losmaken.

– Portierbekleding aan de zijkanten met demontagetang -3392- uit de steunen losmaken.

– Portierbekleding loodrecht naar boven uit de ruitschacht trekken.

– Kabelstreng van de portierbekleding van het portierregelapparaat losmaken.

– Bowdenkabel -4- uit slotgreep -5- loshaken

post-5260-1423826718,8491_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden