Ga naar inhoud
  • 0

Diefstal navi - wil nu navigatie met afneembaar front


ronald81

Vraag

Helaas ben ook ik van de week slachtoffer geworden van diefstal van m'n navi systeem..

Kom je bij je auto ligt gewoon je raam netjes op de grond (volledig in tact).

Auto stond netjes op m'n eigen oprit, strak geparkeerd langs huis van buurman, achterkant tegen eigen huis aan en een grote bouwlamp erop die aanspringt zodra je de oprit oploopt, maar helaas... het was niet voldoende...

 

Had helaas geen navilock, geen idee hoe het dan afgelopen had maar wat ik nu wel weet is dat het dus kinderlijk eenvoudig is om een passat binnen te komen. Onvoorstelbaar slecht van VW, het raam is er echt zo uit blijkt dus (wist ik niet)..

Carglass heeft m'n raam ook gewoon weer terug kunnen plaatsen (zodat de volgende dief hem er zo weer uit kan halen :?) .

Ik ga in ieder geval voor een systeem met afneembaar front nu, is kijken of ik daar langer van mag genieten...

 

Omdat ik niet zo heel erg thuis ben in deze markt vroeg ik mij af of er nog tips zijn voor dit soort systemen.

Ik had een Pioneer Avic F10BT waar ik erg tevreden over was maar wil nu dus een systeem met volledig afneembaar front.

 

Wie o wie..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit heb ik

 

 

Navigatie feature highlights

On-Board navigatiesysteem met Flash memory (Alle kaartdekking is al geïnstalleerd)

Gevoelige GPS met EGNOS

Ingebouwde RDS-TMC tuner

Dekking: 34 landen in Europa

StreetDirector Assistant

Voice Guidance (Engels, Spaans, Frans, Duits, Italiaans, Nederlands, Portugees, Tsjechisch, Hongaars, Deens, Fins, Noors, Pools, Zweeds, Turks, Grieks)

Text-To-Speech: Engels, Spaans, Frans, Duits, Italiaans, Nederlands, Portugees, Deens, Zweeds.

POI (meer dan 2,9 miljoen)

Meerdere zoekmogelijkheden voor de bestemming:

Zoeken in de P.O.I. (soort/naam/in de buurt/telefoonnummer)

- Op adres zoeken

- Op postcode zoeken

- Zoeken op coördinaten

- Zoeken naar vorige

- Op Favorieten Zoeken

- Zoeken op Assistant POI

Bestemmingsgeheugen:

- 100 favoriete bestemmingen

- 50 laatste bestemmingen

- 4 via punten

Meerdere opties voor de bepaling van de route:

- Snelste/kortste route

- Vermijden van snelwegen/veren/tolwegen

Rijstrook geleiding

Maximumsnelheid display

Vergroot beeld

Quick Search

Snelheid waarschuwing

POI Alert

Adaptief Volume Controle

AV en video feature highlights

MOS-FET 4 x 50 W

Ingebouwde, afneembare 6.1-inch monitor

Bluetooth® ingebouwd*1

(Phone Book Access Profile, telefoonboek overzetten, handsfree telefoneren, Audio Streaming)

USB audio en video voor iPod/iPhone, enz. *2

2-weg bediening voor iPod/iPhone*3 (Head unit/iPod of iPhone)

Externe mode voor iPod/iPhone

USB aansluiting op het front (MP3/WMA/iPod en iPhone audio)

GIGA MP3 MULTI

SD slot(MP3/WMA)

MP3/WMA/WAV compatibel*4 (DVD/CD/USB/SD)

DivX®/MPEG 1, 2 compatibel (DVD/CD)

DiAS II tuner

Dolby Digital

7-bands iEQ

2,5 V Pre-Out lijn en subwoofer

Lijningang (AV + video)

3 RCA Pre-Out aansluitingen (voor, achter, subwoofer)

Subwoofer regeling

Lijnuitgang (Video)

AUX ingang op het front

Verlichting met instelbare kleur

Meertalig display (Engels, Spaans, Frans, Duits, Italiaans, Nederlands, Portugees, Tsjechisch, Hongaars, Deens, Fins, Noors, Pools, Zweeds, Turks, Grieks)

Hoogdoorlaat en laagdoorlaat filters (50 - 150Hz/10Hz stappen, steilheid -6/-12/-18/-24dB/oktaaf)

Afneembaar front

Geschikt voor achteruitrijcamera (speciale aansluiting)

Andere highlights

Voorbereid op afstandsbediening op het stuur

Touch Panel

 

 

 

Groetjes Fai

post-13179-1423826582,1538_thumb.jpg

post-13179-1423826582,7944_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja het is inderdaad een kl*tegevoel! Maar helaas weinig meer aan te doen..

 

Schade aan het portier is geschat op €700, daarna nog het herstel aan de kabels e.d.

 

Bedankt voor de JVC, daar kan ook zo te zien inderdaad het hele front vanaf.. bevalt ie goed?

Ik zag ook dat Kenwood 2 modellen heeft met een fullscreen afneembaar front.. de dnx7280bt en de dnx9280bt.

Kom dus tot 3 systemen waar ik dan uit kan kiezen.. Weet iemand de verschillen tussen de kenwoods toevallig? Ik google me suf maar kan niet echt wat vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En ik zit inderdaad ook nog te twijfelen over de navilock..

Echter lees ik dat ze toch al manieren gevonden hebben om alsnog de boel mee te nemen (met nog meer schade).. Of alleen maar een complete ravage achterlaten, al met al valt er wat te halen in een auto waar navilock in zit..

 

Heb de stille de hoop dat ze een auto met een "halve" navi laten staan en dan die met de navilock maar proberen (daar moet wat te halen zijn).

Als ik netjes dashboard kastje e.d. open laat staan om te laten zien dat frontje niet in de auto ligt hoop ik op meer geluk..

 

De tijd zal het leren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bevalt ie goed?

ja zeker de op start van de navi 3sec

+ nog extra 8 GB van SD erin met vol MP3 enz

dvd kijken als je onderweg bent

en nog parrot carkit ingebout

en veel meer zoals in alle kleur van de knopjes rood of ander kleur instelbaar.

 

en nog 7 inch frontje kan eruit halen

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als een radio canbus ondersteunt, weet iemand dan wat dit precies inhoudt en welke kabel(s) hiervoor nodig zijn?

 

Omdat ik alleen nog maar de "ouderwetse" iso stekkers intact heb momenteel (stroom + speakers) en de rest van de kabels zijn doorgeknipt weet ik niet zo goed of ik de functies van de "canbus" radio dan kan gebruiken.

 

Een van de doorgeknipte kabels is een rode kabel met veel aderen, kan dit de "canbus" kabel zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er zit duidelijk verschil tussen. €670,00 verschil tussen jvc nt3 en de kenwood 7280bt zozo je koop bijna 2x jvc voor de prijs van 7280bt.

 

en kan ook Zelfs muziek streamen via Bluetooth vanaf mijn IPhone werkt prima! dus geen USB aansluiting :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb eigenlijk geen idee hoe ik de navigatie kan vergelijken..

Zie dat de Kenwood op Garmin draait, waar de JVC op draait kan ik niet echt vinden.

Zelfs al zou ik weten waar de JVC op draait zou ik nog niet weten hoe ik dat nou moet vergelijken.

 

 

Er zit inderdaad een prijsverschil tussen de beide toestellen maar volgens mij geen €670, de Kenwood zie ik voor €1099,- en de JVC kan ik vinden voor €630,-. Toch nog een prijsverschil van €469,-...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je heb dit nodig Dubbeldin Paneel VW Passat3C ombouw set enz zie link

€70,00

 

voor al navi kijk ff hier op en 1 a 2 thuis of gelijk ophalen daar en nog top service. :mrgreen:

Kenwood DNX7280BT gratis 2din montageset van €70,00

 

ik mijn navi ook toen gekocht maar voor €1150,00 toen :angry: maar ja dat is met alles zo tv enz.

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zie dat de Kenwood op Garmin draait, waar de JVC op draait kan ik niet echt vinden.

 

ik wel dat is Tele Atlas Maps en Googel Maps en Windowe Automotive

 

zie Link Maps en :?:

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden