Ga naar inhoud
  • 0

plaatsen RNS310 of RNS510


menno1978

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je met je RCD geen problemen hebt is de kans groot dat het met deRNS ook goed gaat... Het blijkt (heb ik gelezen) dat als je SW 2660 of hoger hebt het probleem met battery drain zou moeten opgelost zijn... Ik plaats altijd een nieuwere gateway, kost 100 euro extra, maar nog nooit problemen gehad...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt, de rcd310 heb ik er later in laten plaatsen zonder verdere aanpassingen qua gateway ed. Geen lege accu. Dus jij denkt dat een 310 of 510 plaatsen zinderende problemen zak gaan? Ik denk wel dat het een 310 wordt aangezien de 510 wel erg vaak wordt gestolen. Bij een vriend van me zijn er al 5 uit zijn cc gestolen en heeft nu die.pioneer set. Maar daar is hij niet overste spreken. Ik heb wel een mf stuur. Gaat dat geen probleem vormen? Alvast weer bedankt voor je hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Menno,

 

Eerlijke RNS... dat is altijd moeilijk te zeggen... als ze 500 Euro kosten heb ik m'n twijfels.... Maar zelf heb ik er geen hoor, doe ik niet aan mee....

 

Je RNS 310/510 gaat geen probleem vormen, want die heeft geen telefoonfunctie. Hij gebruikt de functies van de kit die je hebt. De 315 heeft wel telefoonfunctie, maar kan ook samenwerken met een externe kit...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Dre,

 

Top dat je weer even reageert. Maar ik ga geen RNS maar een RCD510 laten plaatsen. Heeft deze geen telefoonfunctie die kan gaan miscommuniceren met mijn fabrieksaf telefoonadaptor? Ik dacht nl. dat je op de rcd510 wel een scherm kunt hebben waar je telefoonnummers kan invoeren en bellen? Of zit ik er nu echt naast.

 

Greetz, Menno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt; ik heb zoals jij dat noemt de externe originele vw fabrieksaf telefoonvoorbereiding met adaptor. Dus dan zou alles moeten werken? Dus zonder die telefoonvoorbereiding met houder+adaptor kan dus een RCD/RNS systeem niet telefoneren? Ik dacht dat ik, na plaatsen van de RCD510, de telefonvoorbereiding en adaptor weg kan halen. Je hebt nl. bedrijven die je dash weer netjes kunnen maken en dan ben ik van dat ding af.

 

Greetz, Meno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Dreke, waarschijnlijk een stomme vraag, maar hoe weet ik wat voor telefoonvoobereiding ik heb?

Nog een vraag; weet jij wat je nodig hebt m.b.t. MFA om bijv. olietemp en benzine volume te zien?

Omdat ik vorig jaar een gti stuur heb laten plaatsen, heb ik een nieuwe stuurring en stuurmodule laten plaatsen. Sinds die tijd kan ik de muzieknummers ook in mijn MFA zien. Dus misschien kan ik nu ook olietemp enzo zien?

Greetz, Menno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je even onder de bijrijdersstoel de platieken afdekking wegneemt en naar het nummer van de module kijkt zal ik het je vertellen....

 

Olietemperatuur en snelheid kan je op een wit MFA zo zien... bij een rood heeft Kufatec ergens een module om olietemp., turbodruk, toerental, watertemp., tankinhoud enz... te zien. : http://www.kufatec.de/shop/index.php/cat/c320_E-MFA-Zusatzinstrumente.htmlt 149 euro + verzendkosten.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden