Don_smokey Geplaatst 17 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 17 november, 2011 daarnet in de kou een bezoekje gebracht aan de waterspuit van de carwash gebracht (geen drive thru gedaan enkel een snelle afspoelbeurt gedaan) na goed afdrogen tot de ontdekking gekome dat menne tuut zen glansje aant verlieze is nu ga ik vandaag hem eens opblinken maar winter komt eraan meestal gebruiik ik men chemical guys assortiment sealer dan black light shiner en als wax de kleine zwarte pot pete's 53 zou dit genoeg zijn om hem ook een kleine winterjas te geven of hebben jullie betere tips? BTW gebruik enkel PUUR NATUURLIJK GEBASEERDE producte hé tog beetje groen toevoege aan menne roetploert Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nitro68 Geplaatst 17 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 17 november, 2011 Eerst een sealant en dan de blacklight? Zonde van je werk, blacklight bevat een hele lichte polish waarmee je je sealant weer teniet doet. De blacklight is een glaze/sealant in 1, dus werkt al beschemend op zich. Laagje of 2 V7 spraysealant is aanbevolen door GG voor een betere bescherming. Pete's53 is heerlijke wax maar helaas voor korte duur, niet goed genoeg voor een winter, is meer een show wax voor een maand of 2. Of de V7 lang blijft zitten weet ik ook niet, het is een sealant dus beter houdbaar dan een wax. Een niet dure maar slijtvaste wax is bijv. Meg. M16, die zou je over de blacklight kunnen aanbrengen. met 2 laagjes kom je de winter dan wel door. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Don_smokey Geplaatst 17 november, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 november, 2011 thx alvast maar mij werd verteld dat meguiars niet 100% plantaardig is klopt da of is het een fabeltje? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jee13 Geplaatst 17 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 17 november, 2011 hoe langer een wax of sealer bijft zitten hoe chemischer deze is je bespaart het milieu al door in een supergladde auto te rijden en daardoor brandstof te besparen kan niets toevoegen op Rolf zijn verhaal, goede tips! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Don_smokey Geplaatst 17 november, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 november, 2011 owkidoki en die v7 spraysealant is dat die blauwe sealer van chem guy's? en de blacklight van chem guys is niet egt een deftige sealer daarom dat ik eerst de gewone sealer gebruik maar moet nog een nieuwe claybar halen want zelf heb ik de passat nog maar een goei week maar in zijn bijna 12jarig leven heeft hij nog nooit kennis gemaakt bij een clay-beurtje arme sattie maar nu is hij in goede hande die hem gaan verwennen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nitro68 Geplaatst 17 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 17 november, 2011 De blacklight is een glaze en sealant in 1. Een sealant voor de bl gebruiken is een beetje zinloos omdat er een lichte cleaner in zit. V7 is oranje en ruikt naar sinaasappeltjes......... Als ik het goed begrijp is de Passat lak niet al te best onderhouden.......... Een clay en polijstbeurtje is dan wel aanbevolen om de glans op te halen en dan te beschermen met de bl en V7. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Don_smokey Geplaatst 17 november, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 november, 2011 idd enige dat ze vorige eigenaarse kende was wassen en stofzuige Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Don_smokey Geplaatst 18 november, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 november, 2011 vandaag maar achter nieuwe claybar gegaan was nodig morge de rest doen en sealerke shinerke en waxe Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jee13 Geplaatst 18 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 18 november, 2011 na kleien moet je eigenlijk licht polijsten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Don_smokey Geplaatst 18 november, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 november, 2011 na kleien moet je eigenlijk licht polijsten dat bedoelde ik bij de rest Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jee13 Geplaatst 19 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 19 november, 2011 ahaa, kleien geeft altijd lichte marring. Ik weet niet of blacklight fillers bevat, vermoed van wel Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Don_smokey Geplaatst 19 november, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 november, 2011 de sealer vult normaal tog ook? maar black light bevat idd een lichte filler werd me verteld en anders eh dikke laag spuitplamuur terop da zal wel vulle hahaha grapje eh mense Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten