Ga naar inhoud
  • 0

Interieur ruikt MUF!!!


v4-lover

Vraag

Hallo,

 

Zoals bij iedereen bekend heb ik ook te maken gekregen met water in de passat 1999.

Na veel zoeken en afkitten en drogen...... zit ik nu dus in de passat met een zeer slechte geur (zeker als er de zon opgezeten heeft). Aico is het niet wat heb ik niet.

 

Wie o wie heeft hier tips om van die reuk wat verlost te raken.

Heel de tapijt er uit halen en afstomen en poetsen met zeep zie ik momenteel niet goed zitten (gaat ook nooit droog geraken in de winter).

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb je wel de vloer los gehad om het goed te laten drogen? Misschien is het ondertapijt nog nat. Ik heb toen de vloerbedekking zonder de stoelen eruit te halen omhoog gezet (achterbank er wel uit) en een campingventilator kachel de natte plekken droog laten blazen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb je wel de vloer los gehad om het goed te laten drogen? Misschien is het ondertapijt nog nat. Ik heb toen de vloerbedekking zonder de stoelen eruit te halen omhoog gezet (achterbank er wel uit) en een campingventilator kachel de natte plekken droog laten blazen.

 

 

Ik heb de zetel kant bestuurder eruit gehaald en alles zo goed mogelijk droog gemaakt.

Vocht ontdekt omdat er een draad gebroken was aan de comfortmodule.

Tapijt omhoog laten staan gedurende 2 weken in volle zon en veel krantenpapier onder de matten geplaatst.

Dit was min of meer droog, maar denk dat de andere kant er ook van had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden