Ga naar inhoud

3c vraagje


passarjen

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

 

ik heb mn auto te koop en als dat gelukt is wil ik graag een 3c

maar nu heb ik een vraagje :

 

ik heb een auto gezien maar die auto heeft geen dubbeldin radio

maar wat mij opvalt is dat deze auto geen antenne op het dak heeft

 

is dat te monteren (gemakkelijk) voor een bijvoorbeeld rns 510 ?

 

ik hoor het graag

 

groeten arjen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 3c heeft voor de radio de antenne in de achterste zijruiten zitten.

 

Ik heb met m'n RNS eerst de GPS antenne achter de navi gehad en dat ging best goed, maar omdat ik wel een haaievin had, heb ik deze omgebouwd (met enige hulp van Dreke) naar een met GPS/telefoon...

 

Of dit makkelijk te plaatsen is...??? Ik denk het niet. Of er moeten speciale mallen voor bestaan...

 

Toch geen 2.0TDI BKP he :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je komt uit Wezup? Hoop dat je niet bij die Schaftenaar een auto wil kopen.....kan ik je ten strengste afraden.

 

nou nee ik had een mooie candy white gezien maar geen luxe uitvoering maar wel alles chrome met 150.000 gedraaid onder de 10.000 euro het is dan wel de 77 kw (dat is te chippen) en volgens staan die motoren beter bekent

 

 

@ fopper dus als ik een 3c koop zonder antenne op het dak en ik zou voor de rns 510 gaan dan werkt dat ook achter het dashboard ? of moet ik dan een blokje op het dash. hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je komt uit Wezup? Hoop dat je niet bij die Schaftenaar een auto wil kopen.....kan ik je ten strengste afraden.

 

 

ik woon in wezup met een u niet in wezep hier hebben ze geen auto's te koop aleen maar klokken :P

 

maar in dit dorpje met 80 woningen zijn de 3c wel dik bezaaid er rijden in wezup 15 rond !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antenne (haaievin) die op het dak zit is voor GPS ontvangst

Radio-antennes zitten in de achterste zijruiten

 

zelf heb ik een vin maar met de skibox heb ik soms magere ontvangst door storing van de skibox.

Heb dan zelf een gps antenne links op het dashboard liggen (die dingen zijn tegenwoordig niet zo groot meer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zou je er beter voor kunnen kiezen hem in de "A" stijl te plaatsen en de antenne voor de sier te laten zitten. Heb jij ook telefoon in de antenne?

 

Bij het demonteren van de dakhemel voor het plaatsen van de kofferklep motoren heb ik gezien dat er nog fakra stekkertje vrij zat en dat het blauwe stekkertje ingeplugd. Dus denk ik wel dat de haaievin ook voor telefoon te gebruiken is.

De antenne op het dak is zowieso blijven staan anders zit ik met een gat in mijn dak :roll: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden