Ga naar inhoud
  • 0

Composet plaatsen in passat 3B


Marco85

Vraag

Even een kort voorstelrondje, ik ben 26 jaar, rij nu ongeveer 2,5 jaar een passat 3B uit 1998 en heb in die tijd ongeveer 90K gereden.

 

Vorige week heb ik een nieuwe autoradio aangeschaft, een Alpine CDE-125BT. Het geluid is al een hele verbetering met de vorige radio. Om nog wat fraaier geluid te krijgen heb ik deze week ook een compo setje van alpine gekocht, type SPE-17CS. Het gaat trouwens om een passat 3b uit 1998 waar het in moet komen.

 

Nou is mijn vraag de volgende, deze set wordt standaard geleverd met filters. In de originele bedrading van passat worden bij de speakers de draden gesplitst naar de tweeters geloof ik. Moet ik hier in gaan knippen om de filters er tussen te zetten of zijn de filters eigenlijk niet nodig?

De filters dan ook in de deur plaatsen?

Daarnaast heb ik geloof ik ook nog pasringen nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

de filters die bij de speaker geleverd zijn, zijn afgestemd op die speakers.

de filters die in een auto zitten niet.

mijn advies is om gewoon compleet nieuwe kabels te trekken naar de speaker en daar de meegeleverde filters tussen te zetten.

de originele bedrading laat vaak ook te wensen over is mijn mening.

Ik ga binnenkort ook beginnen met een complete audio inbouw in mijn pas aangeschafte Passat 3b '98 (ook met pasringen welke ikzelf maak). zal tzt wel het eea op het forum zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga van de winter ook met de audio in mijn 3B beginnen. Moet toch een ander interieur plaatsen, dus pak ik de audio ook meteen aan.

Kabels kan je idd beter meteen allemaal nieuw leggen, doe ik ook.

Ik post tzt ook wel foto's en een repo hoe ik het ga doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden