Ga naar inhoud
  • 0

xenon schijnt niet goed?? waar kan het aan liggen?


serow

Vraag

hallo mede passat rijders.

 

ik heb een passat 3C 2007(van de weekend geruilt met een 3C 2005)

 

ik had een setje xenon op de oude passat gezet van pilot pro 8000K, bij het ruilen heb ik ze eruit gehaald en op de nieuwe passat gezet. maar nu is de vraag hij schijnt niet heel ver in de verte zie ik wel de lijnen dat hij ver schijnt maar echt een licht opbrengst heeft hij niet licht het aan de koplampen of aan xenon lampjes?

 

bij de vorige passat waren ze wel goed dat waren HELLA koplamp

bij deze zitten VALEO koplampen?

 

wat kan het zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
hij zit er helemaal goed in hebben een aantal keren eruit en erin gestopt. gedraaid maar beter beeld heb ik niet heel raar is het, ze schijnen wel heel ver maar de grond word niet heel fel verlicht

 

Zoals ik het hier interpreteer is het een kwestie van de lampen naar beneden afstellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

xenon heeft andere brandpunt dan halogeen, want het brandpunt van halogeen zit op de plek van de gloeispiraal, en xenon geeft licht over de volle lengte van de lamp, xenon heeft ook een ander straalpatroon dan een gewone lamp, ik denk nog dat je probleem in de koplampen afstelling zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee ze zijn net niet op die manier, de mijne schijnen niet hard genoeg als het ware ze schijnen voor me wel goed op de grond maar niet ver, maarja ik heb vandaag 6000K gekocht ga ze vanavond erin zetten en ja dan kijken dan ken ik verder kijken hoe het zit, waar het aan ligt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zie het jha, hij zat er dus goed in, maar nadat ik de nieuwe lamp erin deed stond ik ervoor keek naar me bene nou die nieuwe lamp die scheen heel helder tegen me benen en de oude xenon die was gwn helemaal mat niet meer goed dus. mja me starter is ook kapot gegaan ik ga zo de hele setje terug opsturen, pilot pro line was het nog wel mja hij is kapot zit ik weer een weekje zonder xenon :(( trouwens MOET er persee een starter met een ontstoorder erin? me neef heeft een audi A4 met een lamp controle systeem hij heeft de goedkoopste setjes erin zitten zonder ontstoorders en hij heeft geen gekke mankementen geen storingen ofsow? is dat mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden