Ga naar inhoud
  • 0

snelheid + olietemp op MFA+


Fopperr

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Van de tacho heb er nog een liggen met nr 3c8920880L deze is zo nieuw dat je het comfort menu en licht&zicht niet meer met de boordcomputer kunt instellen maar als je dat al niet hebt dan is het geen probleem. Ik had de menus wel in mijn rode scherm dus heb weer een andere gekocht die eindigd op g of gx.

Je kan ook bellen dan kan ik je het een en ander uit leggen.

 

 

 

Gr Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja dat kan alleen met een kleurenscherm, wat voor een teller heb jij nu dan erin zitten een groot roodscherm of een klein scherm?

 

Gr Eef

ik weet 100% zeker dat het ook kan bij een witte MFA, wat mijn 3C heeft het ook. en is standaard zo geleverd.

was alleen een kwestie van aanvinken in het mfa menu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb per ongeluk een bericht verwijderd (iPhone...), maar hoef geen andere tacho hoor. Ik heb nu wel de mogelijkheid om comfortinstellingen te wijzigen.. Dat wil ik graag zo houden.

 

Heb voorlopig genoeg geld in m'n auto gestoken (chromen dakrails, RNS, 18" wielen poedercoaten voor winter, JD kuur gepland, grote beurt + remmen, luidsprekers in achter portieren, en andere luidsprekers voor, raammotor LA vervangen en niet te vergeten... De gele folie voor de mistlichten :wink:)

 

Ik vind persoonlijk ook dat je dan de clima moet aanpassen en daar heb ik een andere boordnet voor nodig en dat alles heb ik er niet voor over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja dat kan alleen met een kleurenscherm, wat voor een teller heb jij nu dan erin zitten een groot roodscherm of een klein scherm?

 

Gr Eef

ik weet 100% zeker dat het ook kan bij een witte MFA, wat mijn 3C heeft het ook. en is standaard zo geleverd.

was alleen een kwestie van aanvinken in het mfa menu.

Ok dat het ook kon met een wit scherm dat wist ik niet weer wat geleerd, bedankt voor de info.

 

Mvg Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden