Ga naar inhoud
  • 0

alarmlichten/binnenverlichting storing


DennisMH

Vraag

Volgens mij is het een bekend probleem, maar kan het zo snel niet op het forum vinden.

Als ik het alarm erop zet (passat 3b) dat gaan de deuren gewoon dicht, maar de lampen knipperen niet mee,

bij het openen, knipperen ze wel. Als ik de bestuurdersdeur open, gaat de binnenverlichting niet aan, bij de bijrijdersdeur gaat de binnenverlichting wel aan.

 

Wat zit er in de bestuurdersdeur niet goed? Kan ik dit makkelijk zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

kabelbreuk kan zeker wel !

 

en kapote microswitch of bekende soldeerprobleem

 

Ik denk dat je beide hebt

 

Ik ontdekte bij mij auto dat wanneer motorkap open staat of niet goed in de 2e vegrendeling zit de alarmlichten bij sluiten ook niet knipperen, dus een kabelbreuk naar de sensor van je motorkapontgrendeling is zeker mogelijk

 

binnenverlichting is absoluut het deurslotprobleem, dit is al veel besproken hier en staat ook indo in de KB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
kabelbreuk kan zeker wel !

 

en kapote microswitch of bekende soldeerprobleem

 

Ik denk dat je beide hebt

 

Ik ontdekte bij mij auto dat wanneer motorkap open staat of niet goed in de 2e vegrendeling zit de alarmlichten bij sluiten ook niet knipperen, dus een kabelbreuk naar de sensor van je motorkapontgrendeling is zeker mogelijk

 

binnenverlichting is absoluut het deurslotprobleem, dit is al veel besproken hier en staat ook indo in de KB

 

Hoi,

 

Is niet helemaal waar. Ik heb het deurslotprobleem ook gedaan, solderen, maar het werkt nog steeds niet. Dus he moet wat anders zijn... Er zijn meerdere opties mogelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

inmiddels bij Frank uit Apeldoorn een gereviseerde portiermolule laten plaatsen en de binnenverlichting en zoemer van de verlichting werken weer.

Alleen denkt hij dat de microswitch van de motorkap defect is want de alarmlichten gaan niet aan als het alarm erop gezet wordt.

Zal dit ding eens bestellen en monteren, zou niet zo heel moeilijk moeten zijn volgens Frank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden