Ga naar inhoud
  • 0

voorpumper passat 3bg


msw76

Vraag

Hallo beste mensen op het forum. Ik ben een trotse bezitter van een passat 2.0 3bg uit 2001

Mijn passat heeft mij laatst voor het eerst in de steek gelaten, waterpomp defect, 113000 kilometertjes ja ja en ik hikte al tegen distrubutie aan zat er al 5,5jaar in, garage heeft auto gerepareerd alles dik in orde moter loopt zefs rustiger. Nu heb ik allen het volgende probleem waar ik aardig van baal. De voorbumper is natuurlijk losgeweest i.v.m. vervangen pomp en riem. De voorbumper zit alleen niet zo netjes meer op zijn plaats als voorheen. Ben al teruggeweest en de bumper is nog een keer losgeweest, heb gezien dat deze wel netjes in de bevestiging valt, maar de bumper blijf aan beide zijden uitsteken en veel ruimte bij koplampen, dit is wel 5mm tot 9mm, wie kan mij advies geven betreffende montage, haal de bumper rustig nog een keer los, want ik vind dit geen gezicht.

Groet, marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

zo te zien zit de bumper niet goed in de zijgeleider of is deze afgebroken ?

en de koplamp staat iets te hoog gemonteerd, deze kan in zijn geheel iets zakken zodat deze beter op de bumper aansluit

 

(lees dit vanaf mijn vakantie adres en kon niet eerder dit plaatje zien, je kan ook .jpg als bijlage toevoegen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo jee13, bedankt voor je reactie dat vanaf vakantie. Be na de reperatie nog teruggeweest en ze hebben de bumper er nog een keer afgehad heb zelf gezien dat deze in de houders schuift. Het stalen voorfront is natuurlijk ook losgeweest weet jij of je hier ook mee kunr stellen of zit deze gewoon goed. Het is zo`n raar gezicht dat je bumper nit mooi met blikwerk vloeit, ben nu elke keer op andere passats ann het letten maar daar zit het altijd goed! Ik hoop op de oplossing.

Groet Marcel,

PS fijne vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met wat geduld moet 't zeker lukken. Heb afgelopen weekend mijn bumper ook gedemonteerd en front in service stand gehad.

Rechts zit mij nog niet helemaal naar 't zin, maar ziet er zeker niet zo uit als bij jou.

Bij jou is het front ook geheel los geweest en hebben ze met terugplaatsen de boel iets hoger vast gemonteerd tov hoe het zat. Dat verklaart ook de spleet onder je koplampen. Met enig geduld kun je dit zelf ook goed doen.

Bumper demonteren en de twee schroeven (torks) waar je voorfront aan de spatborden zit los halen. daarna de bouten van de bumperbalk (Torks T45) iets loshalen zodat je front iets naar beneden zakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden