Ga naar inhoud
  • 0

apk keuring


tailman

Vraag

beste members,

 

ik maak hier maar even een nieuw topic aan.. vandaag de auto naar de keuring..zijn een aantal punten niet goed waar ik graag wat hulp voor zou hebben,,

 

1 remlicht rechts achter deed nix.... even alles los gehad en nu weer goed ==opgelost

2 beeld+afstelling koplamp links voor niet goed, waarschijnlijk moet er nieuwe koplamp unit in. of is dit te polijsten/schoon te maken?

3 deur links achter was niet te openen van binnen...van kinderslot gehaald en nu goed :angry::roll: opgelost

4 speling in fuseepen v/d bovenste draagarmen (links voor)... dus die moet ik vervangen...heeft iemand een goeie link of site waar ik dit los kan bestellen...

 

eric,

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@ punt 2: dat kan 2 oorzaken hebben. Of je glas is dof geworden, of je reflector is aangetast. Dat glas is met wat moeite en het juiste materiaal wel op te lappen, de reflector niet.

De afstelling is een ander verhaal, bij de 3B is het verstelmechanisme nogal kwetsbaar, het roest vast en de nylon stelwieltjes draaien dan dol. Is naar mijn weten niet te repareren, moeten dan nieuwe koplampunits in :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Koplamp kan elke garage zelf afstellen hoor. Moeten ze zelfs doen als deze niet goed staat bij keuring.

Tenziij de lamp gewoon niet meer voldoende licht geeft.

Dan zou ik ervoor kiezen om er nieuwe units in te zetten. Kijk maar eens op Artaparts.nl.

Je kunt er eventueel dan meteen voor kiezen om er zgn lenskoplampen in te zetten (al dan niet icm xenon verlichting).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

v.w.b. de koplamp heb ik de oorzaak al gevonden denk ik, als ik voor de linker koplamp sta, dan zie ik dat het binnenwerk er scheef inzit, er zit een kier tussen binnenwerk en glas oplopend van uiteindelijk wel 1.5 centimeter. dit zie ik rechts niet. probleem hierbij is: de vorige eigenaar heeft kap en glas aan elkaar gekit en ik krijg dit dus niet los om te herstellen.. heb al foto`s gemaakt en zijn onderweg naar dit topic...misschien heeft iemand op de site nog een Unit liggen zodat ie eerst goedgekeurd wordt binnen 2 weken.

 

eric,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden