Ga naar inhoud
  • 0

andere teller plaatsen klein -> groot scherm


SRlandgraaf

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja das mogelijk, maaaar... weet niet of je stuurbediening hebt of niet, want als je geen stuurbediening hebt, dan heb je een ander regelapparaat.

 

Je kunt dan even goed een groot mfa plaatsen, maar de extra functies die je normaal bij groot mfa hebt, coming home ed.. zijn dan nog steeds niet in te stellen. Daarvoor heb je dan dus ook een ander regelapparaat nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

kon met mijn ruitenwisserhendel alles instellen coming/leaving home carjacking rain closing geluid bij opslotdoen aanuit taal veranderen alles :) rns510 bedienen (andere zender dr voor doen) nummer op cd doorspoelen

dus daarom vind ik het zo vaag dat dr ander regelaperaat in moet had dr ook maar een a inzitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je moet even kijken of je inderdaad aan de ruitenwisserhendel een knop hebt zitten om door het menu heen te bladeren in je kleine display ( verbruik etc etc) Aan de onderzijde van je ruitenwisserhendel zit een druk knop. Als je dit hebt dan kan je via deze hendel door het menu scrollen en diverse instellingen doen. Het een en ander heeft ook te maken met welke uitvoering je hebt (highline bijv.)

Je kan dan inderdaad diverse instellingen aanpassen.

Je moet even iemand op zoeken bij jou in de buurt die jouw auto kan uitlezen dan kun je gelijk kijken wat er is geinstalleerd aan modules.

 

Gr Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je een teller krijgt die gewerkt heeft in een wagen met MFL heeft die blijkbaar 'geleerd' dat er zo'n stuur in zit, en kom je niet in het hoofdmenu met de ruitenwisserhendel... heb ik ondertussen al zo'n 4 tal keer meegemaakt, zelfs met mijn eigen teller : eerst werkte die zonder MFL, en ik kon alles instellen... daarna MFL ingebouwd, dan andere teller. Mijn teller ingebouwd bij een forumlid, die geen MFL heeft en daar was dus niet in het hoofdmenu te geraken.... Heel raar...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden