bgtdi Geplaatst 7 juli, 2011 Rapporteer Geplaatst 7 juli, 2011 Wat is het verschil tussen Hella en originele kirschrot achterlichten. Wat ik zelf kan ontdekken is de prijs, ongeveer 100 euro verschil. Ik denk dat ze wel mooi staan op m'n 3c moonlight blue, zie het voorbeeld van de R36
oele Geplaatst 7 juli, 2011 Rapporteer Geplaatst 7 juli, 2011 Op de foto is oem R36, deze hebben chrome binnenwerk. Die van Hella hebben zwart binnenwerk. Dwz dat de kraag/rand rond de lens zwart is. Die van Hella tonen dus donkerder.
bgtdi Geplaatst 11 juli, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 11 juli, 2011 Bedankt voor de info, al weer wat wijzer geworden dank zij 't forum.
guyke Geplaatst 12 juli, 2011 Rapporteer Geplaatst 12 juli, 2011 zie hier de 3 grote verschillen origneel , hella's en kirshrode lampen op een rij , je ziet goed het kleur verschil grz guy
bgtdi Geplaatst 12 juli, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 juli, 2011 De veschillen zijn goed te zien zo. Ik denk dat de kirschrot het mooist zijn, omdat je bij de hella's van opzij de zwarte behuizing ziet. Bij de kirschrot zie je het chroom net als bij de originele. Zie de foto van m'n 3c Guy bedankt voor de foto's.
R36 Geplaatst 24 juli, 2011 Rapporteer Geplaatst 24 juli, 2011 Ik had in mijn R36 de originele kirsch rot versie. ik heb nu de versie met donkere binnenkant. dit staat in mijn geval (biscay blue) beter. het is dus erg afhankelijk van de kleur van de wagen, en natuurlijk persoonlijke voorkeur.
bgtdi Geplaatst 27 september, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 27 september, 2011 Heb bij de dealer een set besteld, maar deze zijn hetzelfde als de hella's. 3c9052200 Ik heb via internet andere bestelnummers gevonden, maar volgens de dealer zijn dit ook met zwart. bijvoorbeeld 3c9945093e en de andere met q op het einde. Heeft iemand de juiste bestelnummers??????
Aanbevolen berichten