Ga naar inhoud
  • 0

Pairen BB Torch met Premium carkit nieuwe Passat


Carpcore

Vraag

Beste forum leden.

 

Ik heb een vraag/probleem;

 

We hebben een nieuwe Passat Variant met een premium carkit (oftewel: bellen vanuit je RNS)

En we hebben een nieuwe Black Berry Torch (9800)

 

Het pairen lukt, maar; telkens als je opnieuw in de auto stapt en je automatisch wilt connecten moet je steeds opnieuw je simcode ingeven.

Is dit normaal of kan je dat vastzetten zodat je dat niet iedere keer hoeft in te brengen?

 

Alvast dank voor nuttige info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb een RNS315 met premium telefoon, dus ik leg met rSAP connectie met mijn BB Torch. Ik herken het meerdere malen inloggen niet van jou. Ik stap in en dan legt mijn telefoon direct via BT connectie zonder code. Volgens mij heb ik in de instellingen van mijn BB ook aangegeven dat de aanmeldingscode niet bij elke connectie moest worden gemaakt, kijk even in je display van de BB als je aanmeld. Ik heb ook mij de settings van mijn BT profiel automatisch aanmelden.

 

Of je bedoeld de PIN van je telefoon? Mijn BB is PIN loos dus ik hoef niet een PIN in te geven om mijn toestel te deblokkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het betreft hier inderdaad de pincode van je simkaart.

Dus de code die je ingeeft als je bijvoorbeeld je telefoon uit en weer aanzet.

 

Maar bij vorige toestellen zag ik inderdaad de optie om aan te vinken dat hij niet telkens om de code moet vragen, maar die zie ik dus niet op de BB Torch. Dat lost waarschijnlijk het probleem op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het betreft hier inderdaad de pincode van je simkaart.

Dus de code die je ingeeft als je bijvoorbeeld je telefoon uit en weer aanzet.

 

Maar bij vorige toestellen zag ik inderdaad de optie om aan te vinken dat hij niet telkens om de code moet vragen, maar die zie ik dus niet op de BB Torch. Dat lost waarschijnlijk het probleem op.

 

Ik heb wel een pin beveiliging op m'n Torch staan maar hoef dat niet telkens in te geven, dat was slechts eenmalig. Nu is mijn Passat wel van 2006 maar is wel voorzien van de premium telefoon bediening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het betreft hier inderdaad de pincode van je simkaart.

Dus de code die je ingeeft als je bijvoorbeeld je telefoon uit en weer aanzet.

 

Maar bij vorige toestellen zag ik inderdaad de optie om aan te vinken dat hij niet telkens om de code moet vragen, maar die zie ik dus niet op de BB Torch. Dat lost waarschijnlijk het probleem op.

 

Ik heb wel een pin beveiliging op m'n Torch staan maar hoef dat niet telkens in te geven, dat was slechts eenmalig. Nu is mijn Passat wel van 2006 maar is wel voorzien van de premium telefoon bediening.

 

Weet jij dus welke optie je dan op de Torch moet aanvinken om dit op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je je code ingeeft op je MFA kan je de optie 'opslaan' kiezen (op de rns is die optie er niet), daarna moet je enkel de simcode terug ingeven als de batterij eraf geweest is....

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden