Ga naar inhoud
  • 0

VagCom aanpassingen


sabsteef

Vraag

Hoi,

 

ik ben op zoek naar een vagcom kabel voor een passaat uit 2010 (c3 volgens mij)

of iemand in de buurt van Vught die de aanpassingen voor mij kan doen.

ik heb zelf al een kabel maar hier mee kan ik geen longcode aanpassingen maken.

 

aanpassingen die ik wil doen zijn.

mistlampen aan bij turn

mistlampen aan overdag

gevoeligheid lampen iets hoger

 

Thanks,

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Even een blonde newbie vraag:

Sommige vagcom aanpassingen zijn nogal cryptisch, althands voor mij als newbie. Is het een idee om ergens onder Vagcom een lijst te maken met omschrijvingen ?

 

Mistlampen overdag aan : vanochtend nog gedaan: gewoon schakelaar uittrekken. :?

Mistlampen aan bij turn ??? :(:(

 

Zo was ook ergens geschreven: amerikaanse knipperlichten en car jacking. Kan mij er van alles bij voorstellen maar er zal waarschijnlijk maar één omschrijving passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoi Wim,

 

Mistlampen aan overdag

- dit wil zeggen dat de mistlampen zonder gewoon licht aan staan tijdens het rijden.

 

mistlampen aan bij een bocht.

- dit wil zeggen dat de mist lamp aan gaat, de kant die je op gaat. en vervolgens weer dimmend uitgaat

 

Car jacking

- dit is als je harder als 10 km per uur gaat, dan gaan de deuren op slot

 

Amerikaanse knipperlichten

- dan blijven de knipperlichten branden en knipperen de kop lampen en de achterlampen. inplaats van de knipperlichten. (P.S. dit is niet legaal in NL)

 

Groeten,

 

Sabsteef

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoi Giromaat,

 

ik heb geen flauw idee. ik heb het geprobeerd met een 10.6 (chinees model) hier mee kan ik van allerlei aanpassingen maken maar geen longcodes.

misschien werkt een gewone kabel / of ander merk kabel wel.

maar ik ben dan ook geen expert .

 

Groeten,

 

Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

09

central electrics

coding

long code helper

en dan lekker alles aanpassen

vooral die usa knippers aanpassen zijn leuk en vooral die koplampen en achterlichten die dan gaan knipperen is wel leuk :mrgreen::mrgreen:

ik wil dat ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hoi Wim,

 

Mistlampen aan overdag

- dit wil zeggen dat de mistlampen zonder gewoon licht aan staan tijdens het rijden.

 

mistlampen aan bij een bocht.

- dit wil zeggen dat de mist lamp aan gaat, de kant die je op gaat. en vervolgens weer dimmend uitgaat

 

Car jacking

- dit is als je harder als 10 km per uur gaat, dan gaan de deuren op slot

 

Amerikaanse knipperlichten

- dan blijven de knipperlichten branden en knipperen de kop lampen en de achterlampen. inplaats van de knipperlichten. (P.S. dit is niet legaal in NL)

 

Groeten,

 

Sabsteef

 

Thanks !

Maar uh, car jacking gebeurd toch als je langzaam rijd of stopt voor een verkeerslicht ? Moeten de deuren dan niet op slot gaan als je langzamer rijdt dan 10km/u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee,

als je instapt en weg rijd blijven de deuren open tot je boven de 10km komt.

daarna vallen alle deuren op slot. ook als je hierna weer stopt. anders zouden alle deuren direct opsloot gaan alleen al als je de auto start.

als er dan nog iemand zou willen in stappen zouden de deuren als meteen op slot zijn. niet zo handig vandaar dat er gekozen is voor 10 km pu

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden