Ga naar inhoud
  • 0

Cradle Blackberry laadt niet bij


Rene6691

Vraag

Ik heb een Passat (09-2010) voorzien van RNS510 icm Kufatec module. Werkt perfect met m'n telefoon, Blackberry Bold 9780. Onlangs een cradle aangeschaft voor de Blackberry en nu blijkt deze niet bij te laden. Volgens de dealer hoort dit zo, maar ik kan me dat niet voorstellen.

 

Heeft iemand hier ervaring mee/een oplossing voor?

 

Alvast bedankt voor je reactie.

 

Gr. René

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb een losse houder voor de bold9700 en heel soms ook wel eens dit probleem.

Het kan wel zijn dat de BlackBerry zegt dat "de USB aansluiting die u aangesloten heeft is niet geschikt voor bijladen van de accu" of iets dergelijks als ik een beetje hem zitten prutsen met de aansluiting.

Mijn ervaring is dan gewoon telefoon uit de houder halen ff wachten en dan nog eens maar in 1 keer helemaal goed door drukken.

Dan staat er een bliksem schichtje in het accu symbooltje en laad hij bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous

Heb je wel een VW houder en niet die Bury. Bury maakt ze voor VW, alleen die passen iets aan waardoor Laden/Bluetooth niet geaktiveerd wordt?

Want bij Bury kan je bijna alle houders krijgen maar niet bij VW. Ik heb hier een HTC SNAP en die werkt perfect met de standaard bluetooth set in de passat omdat er een originle nokia houder op zit. Maar een passende houder om te laden hebben ze niet bij VW.

Dus ik rijdt met mijn oude nokia houder en een losse HTC in het bakje, maar het werkt wel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden