Ga naar inhoud
  • 0

Arcs Music BOX usb+sd


Teddemans

Vraag

Ik heb onlangs een Arcs musicbox usb+sd geinstalleerd aan mijn RNS300. Ik heb op een SD kaart 6 mappen gemaakt met daarin allemaal losse MP3's. DIt is erg verveleend. Weet iemand of dit anders kan?Ook krijg ik het geluid in mono en niet in stereo. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb laatst ook zoiets gekocht, zie hier: viewtopic.php?f=125&t=39381

Is dit vergelijkbaar?

Ik kan ook 6 CD's aansturen (folders: CD01, CD02 t/m CD06).

En daarin inderdaad allemaal MP3 of WMA bestanden die hij gewoon op volgorde van bestandsnaam een nummer geeft en na elkaar afspeelt.

 

Wat vind jij er een zooi aan dan ?

Hij emuleert gewoon die 6 cd's uit je wisselaar. Meer zal het nooit worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou zooi is misschien niet het goede woord. Maar baal ervan dat hij niet de titel van de nummers door geeft aan de RNS300. In die 6 mappen kan ik volgens mij ook geen submappen(albums) maken. Heb dus bijna 100 nummers in een map staan. En dus alle artiesten achter elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt dat heeft de mijne ook maar dat is een beperking van de gebruikte methode.

Hij doet niets meer of minder als het emuleren van een CD-wisselaar, de commando's vanaf de radio doorgeven wat zich vertaald in welke map/file wordt afgespeeld en dit signaal gaat analoog naar de radio toe. Als je meer wilt zul je je radio voor iets deftigers moeten vervangen vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nou zooi is misschien niet het goede woord. Maar baal ervan dat hij niet de titel van de nummers door geeft aan de RNS300. In die 6 mappen kan ik volgens mij ook geen submappen(albums) maken. Heb dus bijna 100 nummers in een map staan. En dus alle artiesten achter elkaar.

 

shuffle gebruiken :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden