Ga naar inhoud
  • 0

Mistlampen in aftermarket koplampen 3B


nummer1dj

Vraag

aangezien ik steeds vaker gezeik krijg bij de keuring over mn lampen dat mn lichtbeeld niet goed meer is heb ik gister nieuwe lampen besteld voor mn 3B sedan uit 1999.

op de site van cargoods zagik van die Devil Eyes VW Passat 3B chrome staan en heb ze besteld.

op mn werk tijdens de nachtdienst heb ik effe op de com zitten kijken en las dat er voor mijn bouwjaar ook nog een ander soort lamp bestaat namelijk de zelfde lamp maar zonder mistlamp,dat is dan waar schijnlijk comb.H7H1

en ik heb hem met mistlamp,als ik het goed heb H7H4.

kan ik die lamp dan even goed monteren of heb ik dan geen mistlamp meer?

heeft iemand hier ervaring mee want bij cargoods waren ze niet echt duidelijk vondt ik? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij maakt het niet uit..

 

H7 is je dimlicht, dit is orgineel.. en als je van een h1 naar h4 gaat of andersom

wil dat niet zeggen dat je geen mistlicht meer hebt..

Waarom? Haha zal proberen zo goed mogelijk uit te leggen :embarassed:

 

De buitenste lampen zijn je dimlicht.. dus de stekker die daar op zit zorgt voor dimlicht,

en dat is bij de binnenste precies hetzelfde dus de functie van de schakelaar naar de stekker/lamp

blijft precies hetzelfde.. verschil van h4 en h7 is alleen de fitting maar verschil van lichtbeeld durf ik niet te zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je over gaat naar andere niet originele lampen (zgn lenslampen) dan heb je in de meeste gevallen geen mistlamp meer.

Die zit bij de standaard lamp er bij in. De aftermarket lampen hebben dat niet.

Ik zelf en met mij meerdere hier op het forum hebben deze lenslampen erin zitten en missen de mistlampen helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de topictitel even aangepast, was zo nietszeggend :wink:

 

Bij de 3B kun je alleen je voormistlampen houden als je originele VW-koplampunits monteert, alle aftermarketunits zijn (voor zover ik weet) zonder mistlampen en die functie raak je dan dus kwijt. Is ook niet om te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

behalve als je voor een replica of originele gaat. die heb je wel met behoudt van mistlamp.

 

replica's met mistlamp zijn 47,50 euro per stuk

originele 175 euro per stuk

 

 

ook leuk maar zonder mistlamp:

xenon replica's p/s ong 150,-

xenon origineel p/s 305,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok mensen bedankt voor alle respons,alles is duidelijk.

Weet een van jullie toevallig of ik daarvoor in de plaats,berm lampies onder mn bumper in de grill in de hoeken kan plaatsen en dan kan bedienen met de zelfde schakelaar waar ik nu mn mistlamp ook mee bedien?(ik heb zelf nog niet gekeken onder de kap hoe dat zit met de bedrading van mn lampen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden