Ga naar inhoud
  • 0

radio antenne


carakovac79

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

 

ik ben bij ypekramer geweest en die vraagt 20 euro er voor

wel een beetje duur

via EBAY is goedkoper

maar op eerste afbeelding geeft hij allen 1 steker aan is dat wel genoeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt alleszins een adapter nodig met een spanningsinjector, anders gaat de versterker geen spanning krijgen en heb je geen ontvangst.

Met één antenne kan je proberen (ik zou de witte nemen), lukt het niet dan moet je nog een diversity switch plaatsen, en heb je waarschijnlijk buiten de diversity switch zelf weer een adapter nodig ZONDER spanningsinjector, aangezien de versterkers dan spanning krijgen uit de switch.

 

Tja, dat zijn de nadelen van niet OEM radio's.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je hebt alleszins een adapter nodig met een spanningsinjector, anders gaat de versterker geen spanning krijgen en heb je geen ontvangst.

Met één antenne kan je proberen (ik zou de witte nemen), lukt het niet dan moet je nog een diversity switch plaatsen, en heb je waarschijnlijk buiten de diversity switch zelf weer een adapter nodig ZONDER spanningsinjector, aangezien de versterkers dan spanning krijgen uit de switch.

 

Tja, dat zijn de nadelen van niet OEM radio's.

 

grtz, dre

 

 

welke witte zou jij nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De antenne met de witte stekker als aansluiting aan je radio.

Als dat niet voldoet probeer je die met de beige stekker.

Als dat nog niet voldoet heb je de diversity swich nodig om beide antennes te kunnen aansluiten aan je radio met één antenneaansluiting.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De antenne met de witte stekker als aansluiting aan je radio.

Als dat niet voldoet probeer je die met de beige stekker.

Als dat nog niet voldoet heb je de diversity swich nodig om beide antennes te kunnen aansluiten aan je radio met één antenneaansluiting.

 

grtz, dre

 

 

oké nu snap ik het bedankt voor uitleg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb eindelijk gevonden waar antenne zit verborgen :embarassed::embarassed:

 

 

maar nu heb ik betere oplossing op mijn HTC HD2 heb ik internet en heb ik winamp gedownload

en dan kan ik muziek zenden naar auto radio SONY via Bluetooth

http://www.cheapbluetoothcaraccessorieslowprice.co.cc/bestbuy-Sony_MEXBT3700U_Hands_Free_Integrated_Microphone-B001S2R8X6

 

en zo kan ik welke dan ook radio zender op internet luisteren,in de auto radio maar allen in NEDERLAND

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden