Ga naar inhoud
  • 0

welke carkit ??


Pakico

Vraag

Hallo even een vraag ik ben van plan om een carkit aan te schaffen alleen nu zit ik met het volgende, wat is beter een bluetooth, bluetooth premium of toch gewoon een vaste carkit. Je hoort verschillende geluiden van welke beter zou zijn dan de ander.

Heb een rns 510 erin zitten en wil wel graag via de rns de telefoon kunnen bedienen en later via het stuurwiel want dat word ook een volgende item om in mijn passat te zetten.

 

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met het maken van een keuze.

 

Mvgr Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

de vw touch adapter werkt erg goed met de MFD2 en ook met de RNS510. Hoe dit met de MFL werkt, durf ik je niet te zeggen want ik heb mijn MFL stuurtje pas later ingebouwd. Ik heb nu de imitatie RNS510 en (zelfs) die werkt op de MFL....

 

Bij mij heeft de Touch adapter goed gewerkt en of de bluetooth adapter goed werkt, durf ik je niet te zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit is de nieuwste van VW (Bluetooth): 3C8035730A. Werkt ook met een iPhone. Mss heb je ook nog een andere Gateway nodig. Een 'vaste' carkit heeft geen draadloze verbinding en is dus in veel gevallen beter. Als je echter gaat voor een goede combinatie (VW of Kufatec), is er een minimale hoeveelheid drops. Als de lijn echt slecht is, gewoon ff opnieuw bellen. Ikzelf zweer al een jaartje of 7 op Bluetooth, simpelweg omdat ik nog wel 'ns van toestel wissel...

 

Als je toch een Premium (ook Bluetooth) van VW wilt hebben: de mijne gaat er uit (incl. bekabeling, Gateway, wegklapbaar bedieningsscherm in dashboard). In de middenarmsteun zit dan een telefoonhouder. Als je interesse hebt, stuur maar even een PM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden