Ga naar inhoud

Eindelijk tijd voor eerste mod's


Dynamo

Aanbevolen berichten

Zo na de passat nu 6maanden in mijn bezit te hebben werd het tijd voor de eerste mod's.

Ik ben maar eens begonnen met het kleinst klusje en dat was het vervangen van de kentekenplaten voor nieuwe platen met opgelegde letters.

 

Daarna waren de winterwielen aan de beurt ik heb er de banden afgehaalt en ze weg gebracht om te laten spuiten in een ander kleurtje.post-12206-1423825562,7126_thumb.jpgpost-12206-1423825563,2125_thumb.jpg

 

En ook het alarm van de auto onderhanden genomen en deze vervangen voor een gecertificeert klasse 3 alarm na dat dit gebeurt was kon eindelijk na 2 maanden in de kast gelegen te hebben de radio, schermen en subwoofer er in.

Dit was wel even een dagje stoeien met kabels en bekleding maar ik ben erg tevreden hoe het weer is gewordenpost-12206-1423825563,2907_thumb.jpgpost-12206-1423825563,3531_thumb.jpgpost-12206-1423825563,4_thumb.jpg

 

Dat waren de mod's voor nu en verder nog geen plannen maar wat niet is kan nog komen.

 

gr bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes die schermen in de hoofdsteunen.

Wil ze deze zomer ook hebben, Kan de kleine man naar italy lekker Bumba kijken.

Vindt het best netjes de velg in het zwart.

Gaat de auto nog iets zakken?

 

Ik heb nog een setje stootlijsten liggen, Hoef je ze alleen nog in de kleur van de auto te spuiten.

Heb je alles mooi in een kleur.

 

Keep up the good mods.

 

Groet Dimitri

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed begin toch? LCD in hoofdsteun is nou niet de Mod waar de meesten mee beginnen hier :wink:

 

Velgen is smaak, zou persoon iets groter doen en verlagen. Idd, netjes werk! Ben benieuwd naar je volgende mods... want die komen ongetwijfeld!

 

Dit zijn ook de wielen waar ik in de winter mee rij normaal zitten er 19" inch S5 wielen onder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes die schermen in de hoofdsteunen.

Wil ze deze zomer ook hebben, Kan de kleine man naar italy lekker Bumba kijken.

Vindt het best netjes de velg in het zwart.

Gaat de auto nog iets zakken?

 

Ik heb nog een setje stootlijsten liggen, Hoef je ze alleen nog in de kleur van de auto te spuiten.

Heb je alles mooi in een kleur.

 

Keep up the good mods.

 

Groet Dimitri

 

Ik vind ze in het zwart/antaciet ook mooier dan orgineel (dan is het z'n standaard passat )

en over het verlagen ben ik nog niet helemaal uit

ten 1ste weet ik niet of dat gaat met 19inch en 235 brede banden en ook dan nog even discusseren met de vrouw over het comfort wat iets minder wordt aangezien mijn vorige auto golf 3 vr6 ook ernstig was verlaagd en ook wat comfort miste weet ik niet of ze dat bij de passat ook leuk gaat vinden.(en we moeten ook een beetje aan de kids denken al denk ik dat die nu niet zo moeilijk meer zullen doen nu ze lekker films kunnen kijken :mrgreen::mrgreen: ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden