Ga naar inhoud
  • 0

Climate controle zichtbaar op rns 510


Pakico

Vraag

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Andere aircomodule en afhankelijk van het bouwjaar van je wagen een kleine aanpassing in de bedrading, en het werkt. Ik heb dit in m'n 3C van 2006.

 

Ik heb er nog eentje liggen, voorzien voor stoelverwarming (niet noodzakelijk om deze aan te sluiten).

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Dre ik heb ook een passat 3c uit 2006 dus we hebben dezelfde, wat is er anders aan de airco module dan welke er nu inzit. En wat moet er aan draden worden veranderd ? Is dit veel werk of valt het wel mee en moet je dan ook na afloop via vagcom de zaak weer inleren/coderen.

 

Mvgr Eef

 

Ps wat moet je eventueel hebben voor die module ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi eef,

 

Kijk eens even hier : http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=111&t=36697&start=15, dan zie je het verschil.

Ik heb deze module die ik heb 140 €ur. betaald, heb ik er ook graag voor terug natuurlijk.

 

De wijzigingen achter de schermen : Er dient één voedingskabel weggenomen te worden, een andere van plaats verwisseld.

Verder hebben wagens vanaf 2008 maar één luchcirculatieklep, bij ons zitten er twee. Die moeten dus gelijkertijd bedient worden ipv. apart, daarom moeten er twee kabeltjes afgeknipt en bij twee andere gesoldeerd worden.

Verder kan je ook (indien gewenst) een luchtkwaliteits sensor geplaatst worden voor automatische luchtcirculatie (bij het in tunnels rijden bv.)

Dan moet de aircocompressor ingeleerd worden en een basisinstelling gedaan worden van alle luchtkleppen (kan met knopjescombinatie).

En je hebt ook nog een nieuw paneeltje nodig voor de unit. (+/- 30€ bij de dealer).

 

 

@Jaap : SW weet is eigenlijk niet. Bij mij zit er 2660 op...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Dre ik zag in een post van jouw het onderdeel nummer met verschillende letter combinaties bs,bt,ca,cb,cc en cd zijn dit de verschillende uitvoeringen van het bedieningspaneel. En welke moet je hebben waar ook nog de standkachel bij zit.

 

Gr Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eef,

 

BS (zonder opties ;-) )

BT met Stoelverwarming

CA met Standkachel

CB met Standkachel en stoelverwarming

CC met verwarmbare voorruit en stoelverwarming

CD met Standkachel en stoelverwarming en verwarmbare voorruit

 

Sorry dat het in het duits is...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden