Ga naar inhoud
  • 0

Inbouwen tellerklok met groot MFA


Pakico

Vraag

Even een vraagje ik wil een nieuwe tellerklok inbouwen met een groot MFA, dat inbouwen is niet mijn grootste probleem maar het instellen van de juiste kilometerstand weet iemand hoe dat moet of wie dat kan want ik wil wel graag de juiste km stand hebben. En het aanleren in vagcom welke waarde/instellingen moet ik hiervoor hebben.

 

Het gaat om een passat 3c variant., bwjr 2006

 

Mvgr Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Rood MFA is aan te passen met VAG commander, wit is alleen aan te passen door het programmeren van de eeprom.

Bij een nieuwe teller (max 100 km op de teller) kan je de aanpassingen maken met vagcom.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog even een andere vraag ik kan een teleerklok kopen, 3c0920871 past deze in mijn passat 3c en de volgende vraag is deze ik heb bij vag techniek gevraagd of ze deze teller voor een 3 c kunnen inleren maar ze zeggen dat ze dat niet lukt ivm met de inlogcode en dat ze daar de apparatuur niet voor hebben en ze werwezen me door naar de dealer, deze doet dat schijnbaar online met de fabriek. Dus als ik het goed begrijp lukt mij dit dus niet zonder tussenkomst van de dealer of weet jij hoe dit anders kan of moet of zijn er adressen in nederland die dit wel kunnen. ( de teller staat op de site bij erik vos www.erikvos.eu )

 

Gr Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden