Ga naar inhoud
  • 0

iemand ervaring met "HPWheels"?


Fopperr

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik vindt de keuze van een velg toch al moeilijk, is weer zo iets van smaken verschillen.

Blijf de interlagos nog steeds heel mooi vinden :)

Rij zelf nog steeds met origineel 16inch Catalunya.

Kan gewoon geen keuze maken in velgen land en met de stoepjes in rotterdam blijft de 16 inch het veiligst :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

idd is zeker een erg moie velg beetje als de interlagos maar dan iets anders :mrgreen:

Rij zelf in een sportsline deze zou al iets lager staan als origi dus zou wel mooi zijn he

Heb mijn velgen bij de aankoop gestraald en over laten spuiten maarja een beschadiging zou eigenlijk niet uit maken ze draaien toch rond :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beetje vage site...

Softwarematig ziet het er professioneel uit maar het zit vol taalfouten en ik had net een velg die op alle typen volkswagen zou passen. Erg knap :mrgreen:

Sowieso staat op de naafdoppen een ander merk, maar volgens de site zou alles HP zijn. Klinkt als een vorm van rebranding...

 

Fazit: ik zou er niet gauw iets bestellen, maar ken ze dus ook niet :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Precies wat Arjen zegt. Sterk zeg, mooie animaties en plaatjes, maar even een spellings check over de teksten heen laten gaan is er niet bij inderdaad. Ik krijg kromme tenen als ik die teksten lees. Zou voor mij een reden zijn om er niet te kopen. Maar dat ben ik dan he.

 

Daarbij komt ook nog dat 'Dacia' niet tussen de automerken zit... tssss... hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

idd, belachelijk :lol:.... maar chooi voor de gijn eens een spellingskontrolle ofer het vw vorum..... bofendien is het over het alchemeen heel slegt chestelt met onse nederlantse taal :wink:

 

Dat zou voor mij niet direct een reden zijn om daar geen velgen te kopen... maar wil idd wel wat meer gezien hebben voordat ik over de streep getrokken word...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden