Ga naar inhoud
  • 0

VAG COM (VCDS) comming home programmeren op Passat CC


Leen

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ik heb sinds vorige maand een nieuwe Passat CC R-line met een aantal toeters en bellen.

Nu wil ik graag mijn comming home zo instellen dat ie altijd werkt als ik uitstap zodat ik niet steeds een lichtsein hoeft te geven. Vroeger was dat standaard bij een Passat 3C en CC maar nu helaas niet meer. Nu ben ik zelf al bezig geweest met een VCDS kabel met software 10.6.0 maar dit ging helaas niet lukken omdat ik daarmee niet in de controller kwam (mijn CC is van productieweek 45 van 2010 en heeft daardoor dus een aantal beveiligingen). Ook de dealer krijgt het niet voorelkaar of wil het niet doen.

Is er iemand hier op dit forum die in de omgeving van Zoetermeer woont die dit voor mij (eventueel tegen vergoeding) kan instellen (en dus een VAG COM / VCDS kabel en software heeft).

Ik wil overigens ook de tijd verlengen van comming home en leaving home. De maximum tijd is nu 30 sec. Ik heb geprobeerd binnen 30 sec. m'n kofferbak leeg te halen en vanuit mijn garage naar mijn huis te lopen maar dat is nog niet gelukt. Ik weet niet wie bij VAG deze max. tijd verzonnen heeft maar die mag zich denk ik wereldkampioen op de 100m noemen (met hindernissen).

 

Gr,

 

Leen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden