Ga naar inhoud
  • 0

gasklephuis laten reinigen


kees76

Vraag

Gisteren het gasklephuis laten schoonmaken door Dennis, was ook wel echt nodig, ook nog een keiharde slang vervangen van koelsysteem, en ondanks de in eerste instantie gigantische rookgordijn door een kleine verwisseling van slangetjes op het klephuis is alles weer helemaal top, motor pakt nu weer netjes op en geen geschok meer bij overschakelen.

Mannen, bedankt voor de gezelligheid en het fixen van de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Gisteren het gasklephuis laten schoonmaken door Dennis, was ook wel echt nodig, ook nog een keiharde slang vervangen van koelsysteem, en ondanks de in eerste instantie gigantische rookgordijn door een kleine verwisseling van slangetjes op het klephuis is alles weer helemaal top, motor pakt nu weer netjes op en geen geschok meer bij overschakelen.

Mannen, bedankt voor de gezelligheid en het fixen van de auto.

 

Ja het luchtalarm ging af in numandsdorp :lol::lol: .

Goed te horen dat alles weer naar behoren werkt.

Bij mij is het gasklephuis ook weer schoon vanochtend nog even wezen rijden auto pakt goed op,

Even een paar dagen aankijken en hoop dat het zo blijft .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik ben benieuwd wat jou ervaringen zijn, bij mij scheelt het dag en nacht, geen hik meer bij overschakelen van 1 naar 2 en gas reactie is nu weer lekker direct.

En die rookwolk was voor de heijnenoord tunnel wel verdwenen. :mrgreen: er reden ook erg weinig mensen direct achter mij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik ben benieuwd wat jou ervaringen zijn, bij mij scheelt het dag en nacht, geen hik meer bij overschakelen van 1 naar 2 en gas reactie is nu weer lekker direct.

En die rookwolk was voor de heijnenoord tunnel wel verdwenen. :mrgreen: er reden ook erg weinig mensen direct achter mij..

 

ja het heeft uren geduurd dat de wegen weer begaanbaar waren :lol::lol::lol:

 

Ik laat je mijn ervaringen van de week wel weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren, hebben jullie het gasklephuis zelf via de VAGCOM weer in de basisstand gereset?

 

Bij mij moet het gasklephuis vermoedelijk ook gereinigd worden, dit kan ik laten doen door een goede vriend die dagelijks aan blokken sleutelt, echter ben ik wat heuverig over het resetten met de VAGCOM.... (heb zelf de 311b versie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gisteren het gasklephuis laten schoonmaken door Dennis, was ook wel echt nodig, ook nog een keiharde slang vervangen van koelsysteem, en ondanks de in eerste instantie gigantische rookgordijn door een kleine verwisseling van slangetjes op het klephuis is alles weer helemaal top, motor pakt nu weer netjes op en geen geschok meer bij overschakelen.

Mannen, bedankt voor de gezelligheid en het fixen van de auto.

 

 

Heb het 4 januari samen met de kleine beurt ook bij de VW dealer in Hellevoetsluis laten doen.

Het schokje waar ik me aan ergerde bij gas geven en los laten en weer gas geven (al dan niet snel achter mekaar) is wel minder geworden maar zit er nog steeds wel een beetje in. De motor pakt nu, met name bij koude motor, wel wat beter en vloeiender op.

Begreep van Vdub, dat het belangrijk is dat de motor 80graden is maar weet dus niet of de VW dealer dit ook zo goed weet.. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hee Kees, was weer gezellig

 

Mooi dat je auto weer goed loopt :wink:

(mijne staat ernog)

 

was de zaterdag te kort voor om alles te doen zeker, er waren ook wel veel klanten op een gegeven moment.

overigens heb ik vandaag weer even goed test gereden, het oppakken van het gaspendaal/gasklep is wel beter, die kleine dip bij optrekken is weg, maar de grote dip is er nog steeds, voornamelijk bij overschakelen van 2 naar 3 bij vlot rijden, motor smoort dan even kortstondig. Denk dat dat er niet meer uit gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hee Kees, was weer gezellig

 

Mooi dat je auto weer goed loopt :wink:

(mijne staat ernog)

 

was de zaterdag te kort voor om alles te doen zeker, er waren ook wel veel klanten op een gegeven moment.

overigens heb ik vandaag weer even goed test gereden, het oppakken van het gaspendaal/gasklep is wel beter, die kleine dip bij optrekken is weg, maar de grote dip is er nog steeds, voornamelijk bij overschakelen van 2 naar 3 bij vlot rijden, motor smoort dan even kortstondig. Denk dat dat er niet meer uit gaat.

 

Ik hou nog even een slag om de arm vandaag gereden en ik moet zeggen dat de auto toch wel beter oppakt de dip die ik voelde heb ik vandaag niet gemerkt.Maar dat dacht ik de vorige keer ook ik hoop dat het wel zo blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou Dennis dit ook voor mijn zoon willen doen?

Mijn zoon heeft de auto laten uitlezen.

Gaskleppenhuis zou gereinigd/gereviseerd moeten worden.

Het is een 1.6 automaat.

Misschien kan Dennis, of iemand in de buurt, een pm sturen aub.

Ikzelf heb er geen kaas van gegeten en geen vag-com

b.v.d. Henny

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden