Ga naar inhoud
  • 0

airbag fehlen


balou

Vraag

krijg airbag fehlen in dishplay, en gaat niet meer weg. was aan het rijden, en ineens allemaal lampjes gingen branden, gingen daarna ook weer weg behalve airbag fehlen. 2 uur daarna zouden we naar de stad, maar toen gebeurde het weer plus dat de lichten minder werden, conclusie accu naar de kloten plus dynamo stuk [ tja direkt allebei], garage gefiktst maar nog melding airbag fehlen. garage zegt moeten ze apart voor kijken waar dus weer een prijskaartje aan hangt. heeft iemand dit toevallig al een keer meegemaakt en weet hoe je dit kunt oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vagcom krijgt geen contact met de airbags, ik krijg de volgende melding:

 

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Can't Synch Baud Rate

 

 

Stekkers hebben we niet naar kunnen kijken, daar was het een beetje te donker voor.

Maar Balou gaat hier vh weekend zelf naar kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

auto is via een kennis bij centuri uitgelezen, want auto liepn aldoor in de noodloop. bleek een klepje in de turbo te zijn , 45 euro lichter en werkt weer perfect. en nu die toch uitgelezen werdt kon de airbag ook worden meegenomen. blijkt dus dat wegens kapotte accu dat hij de airbags uitschakeld wegens te lage spanning, werdt verholpen door de storing te wissen[had de garage dus gewoon moeten doen]. dus geen melding van airbag meer ook niet meer van service, en de dishplay is nu in het engels, wat ik dus niet wist dat je dit kon veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmmm...weer iets te snel gepost!Had ff beter moeten lezen. Inderdaad passagiers airbag ipv die in het dashboard kastje. Even met de handen onder de stoel gerommeld en daarna weer gewist met VCDS. Toen bleef de melding weg. Dus ook hier maar eens solderen denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

't Zou normaal niet mogen... bij de 3C zijn de airbagstekkers met vergulde pinnetjes... Maar ik had het ook met de passagiersstoel. Eens met de stekker rommelen en lampje is nu uit...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden