Ga naar inhoud
  • 0

Toekomstige projekten...


DM

Vraag

Ik heb mijn 1.8T 20V al gechipped en wat aanpassingen gemaakt (Audi TT 710N Diverter Valve, N75J enz.) maar ben al een tijdje bezig om alle onderdelen te verzamelen om nog meer uit de 1.8T motor te halen:

 

Ik heb de volgende onderdelen al in het vizier/binnen:

 

-Eurospec variabele benzinedrukregelaar + ECS drukmeter (binnen)

-MFT/Bosch 440cc/min injectoren (binnen, standaard = 270cc/min)

-K04-015 turbo

-MAF huis 70mm binnendiameter + 1.8T sensor (binnen)

 

Tot ongeveer 235 PK op de wielen, yeah baby!!

 

-NewSouth Performance PowerGasket (binnen)

-Portmatched inlaatspruitstuk (dremelen)

 

Dit alles voor lagere IAT (Intake Air Temperature) = nog meer turbodruk kunnen opvoeren voor meer power.

 

-ProjektZwo Remus einddemper, net nieuw gekocht voor weinig bij fabrikant

 

-Nieuwe waterpomp met metalen propellor ipv plastic

-Unorthodox Racing underdrive pulley + 3 nieuwe aandrijfriemen, scheelt 2 kilo aan rotatiegewicht op de krukas. (binnen)

-Greedspeed motorsteun voor + V6 zijmotorsteunen om de PK's stabiel te houden, de laatste twee orginele steunen zijn al lek. (binnen)

 

Dit is mijn huidge stand van zaken mbt PK's en koppel:

 

http://129.125.253.199/vw/Dyno_Block_120_115_002_20050510_1.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Yes, ga alles zelf doen, er zijn her en der genoeg beschrijvingen beschikbaar en heb al het nodige gereedschap daarvoor gekocht.

 

De k04-015 zit standaard op de A4 210PK, deze past rechtstreeks op de passat 3b en 3bg, je hebt alleen wat nieuwe moeren/ringen/pakkingen nodig. Om het maximale vermogen eruit te halen heb je wel een nieuwe programmering (chip) nodig obv de nieuwe hardware.

 

Vermogens tot wel 250pk zijn mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Yes, ga alles zelf doen, er zijn her en der genoeg beschrijvingen beschikbaar en heb al het nodige gereedschap daarvoor gekocht.

 

De k04-015 zit standaard op de A4 210PK, deze past rechtstreeks op de passat 3b en 3bg, je hebt alleen wat nieuwe moeren/ringen/pakkingen nodig. Om het maximale vermogen eruit te halen heb je wel een nieuwe programmering (chip) nodig obv de nieuwe hardware.

 

Vermogens tot wel 250pk zijn mogelijk

 

Ik wil heb!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden