Ik heb mijn 1.8T 20V al gechipped en wat aanpassingen gemaakt (Audi TT 710N Diverter Valve, N75J enz.) maar ben al een tijdje bezig om alle onderdelen te verzamelen om nog meer uit de 1.8T motor te halen:
Ik heb de volgende onderdelen al in het vizier/binnen:
Vraag
DM
Ik heb mijn 1.8T 20V al gechipped en wat aanpassingen gemaakt (Audi TT 710N Diverter Valve, N75J enz.) maar ben al een tijdje bezig om alle onderdelen te verzamelen om nog meer uit de 1.8T motor te halen:
Ik heb de volgende onderdelen al in het vizier/binnen:
-Eurospec variabele benzinedrukregelaar + ECS drukmeter (binnen)
-MFT/Bosch 440cc/min injectoren (binnen, standaard = 270cc/min)
-K04-015 turbo
-MAF huis 70mm binnendiameter + 1.8T sensor (binnen)
Tot ongeveer 235 PK op de wielen, yeah baby!!
-NewSouth Performance PowerGasket (binnen)
-Portmatched inlaatspruitstuk (dremelen)
Dit alles voor lagere IAT (Intake Air Temperature) = nog meer turbodruk kunnen opvoeren voor meer power.
-ProjektZwo Remus einddemper, net nieuw gekocht voor weinig bij fabrikant
-Nieuwe waterpomp met metalen propellor ipv plastic
-Unorthodox Racing underdrive pulley + 3 nieuwe aandrijfriemen, scheelt 2 kilo aan rotatiegewicht op de krukas. (binnen)
-Greedspeed motorsteun voor + V6 zijmotorsteunen om de PK's stabiel te houden, de laatste twee orginele steunen zijn al lek. (binnen)
Dit is mijn huidge stand van zaken mbt PK's en koppel:
http://129.125.253.199/vw/Dyno_Block_120_115_002_20050510_1.htm
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten