Ga naar inhoud

Achterklep Passat Variant vervangen HOE?


Marcus

Aanbevolen berichten

Hi all, ben nieuw hier. Zal asap ff foto's erbij zetten enzo.. Maaruh ter zake. Er zit een model lantaarnpaal in mijn achterklep en stomtoevallig kan ik een knappe klep in de kleur kopen op een sloperij (met spoiler notabene). Ik moet hem dus alleen overzetten. Ik heb model 1999/2000 maar past de klep van 200+ ook eigenlijk?) Ik heb de schroeven al gezien maar hoe zit het met de stroomkabels. Zitten er in de klep of in de auto centrale stekkers of moet ik alles echt los maken en weer monteren? Hoe gaat die grote zwarte plaat aan de binnenzijde klep eraf? En als laatste zit er nog iemand in de buurt van Maarssen die de computer op Engels kan zetten en de airbag LV stoel kan uitzetten (heb speciale stoel). Oja de bummper moet ook vervangen worden en ik wil er gelijk sensoren inzetten (iemand ervaring mee?) . Ik rij nu naar de sloop dus voordat het fout gaat met die stroomdraden graag mij ff bellen (haha) 0649 430 555. PFFFT .. Marcus

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjonge wat een enorme hoop vragen in 1 keer.... anders nog iets? ;)

 

Achterklep model 3B met zichtbaar slot past altijd, achterklep 3BG zonder zichtbaar slot moet je kabels veranderen.

 

Kijk eens in de KB of er misschien iets tussen staat van hoe je die plaat loskrijgt :book:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ja sorry van de hoeveelheid vragen en warrige opsteling ervan. Dit kwam omdat ik opeens een zwarte (mijn kleur) achterklep (met spoiler) kreeg aangeboden dus haast was geboden. Ik heb hem gelijk meegenomen en dat overzetten lijkt me geen probleem. De kabelboom moet eerst uit de klep gehaald worden terug geleid. Ps de klep was van een erg mooie platgereden met de tekst V6TDI 4motion achterop terwijl het een 1.9tdi was. van een member misschien? Resterende vragen zijn nog:

 

- Wie kan in de buurt van Maarssen mijn Airbag LV stoel uitzetten en de taal op Engels zetten.

 

-

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden