Ga naar inhoud

  • 0

Het grote "ICE installatie" topic van JPstyle


JPstyle

Vraag

Laatste update: 24/03/2007

 

Momenteel zit dit erin:

*Bestaande sub kist aangepast

 

Wat er in komt is dit:

*andere achterspeakers gekozen

*andere sub gekozen

--------------------------------------------------------

 

Ik ben maar een eigen topic begonnen over mijn plannen wat betreft de ice installatie. Ik kijk er namelijk zelf behoorlijk naar uit dus wil jullie mee laten genieten!

 

De radio wordt van JVC en de rest allemaal van Infinity. Een maat van mij heeft dit ook en dat klinkt gewoon ontzettend netjes. Er zit nu al wat in de auto maar voor dat de rest erin komt ga ik eerst alles aanschaffen en ga dan gelijk een hele MDF constructie maken voor in de kofferbak. Ik zit nog te twijfelen hoe ik het er in ga leggen omdat ik wel wil dat het er mooi komt uit te zien en dat het handig blijft. Dus ook dit zal ik moeten gaan uit zoeken als ik alles binnen heb.

 

Ik heb al wat plannen gemeld in de updates maar die heb ik maar allemaal weg gehaald omdat ik toch elke keer weer veranderen met wat ik wil dus bij deze meld ik ff dat wat op deze pagina staat komt er uit eindelijk ook echt. Maar eerst ga ik de auto verlagen en een andere uitlaat steken. Het zal dus waarschijnlijk het nieuwe jaar worden dat ik begin met alles aan te schaffen en uit te werken hoe ik het erin wil hebben.

 

De auto zelf:

p1020303ee1.jpg

 

Momenteel zit dit erin:

- JVC MP3/WMA/SD-Card (KD-LH911)

KD-LH911_schuin_1.jpg

- Navigatie systeem (Mio C710)

LCPnewMios_2006051002.jpg

- Standaard speakers voorin

- Kenwood speakers achterin

- 4kanaals versterker (Reference 7541a)

ref7541a.jpg

- 2 subs

audio_1_935.jpg

 

 

Wat er in komt is dit:

- 16cm tweeweg componenten systeem voorin (Kappa 65.7cs)

KAPPA65_7cs.jpg

- 6x9 drieweg speakers achterin (Kappa 693.7i) Als het lukt...

KAPPA693_7I.jpg

- mono versterker (Reference 611a)

ref611a.jpg

- 12" Subwoofer (Kappa Perfect 12.1)

Kappa_perfect_12_1.jpeg

- Ground Zero Powercap (GroundZero GZCA1000X)

e13_1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Thanx, ik zag het ;)

En nee, ik ben TOTAAL NIET BELEDIGD!

Ik moet niks, maar dan ook echt niks meer van Opel hebben. Waardeloze prut maken ze. De Opel die ik heb stamt nog uit de tijd dat die dingen echte auto's waren en onverwoestbaar. Die Opels hou ik wel van. Tot en met de C-Kadett, daarna raakten ze de weg volledig kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Tja... maar als ik dat zo lees dan zal het vast mooi enzo zijn maar niks voor mij want kost gewoon te veel met al die schermpjes.

 

Maar ben wel benieuwd hoe dat nu klinkt. Wat moet je namelijk met 4 Woofers?? Ik vind 2 wel lekker maar 4??

 

Ik heb 4 woofers geen 4 subwoofers! Dus 4 woofers van 16cm, voorlopig. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Tja... maar als ik dat zo lees dan zal het vast mooi enzo zijn maar niks voor mij want kost gewoon te veel met al die schermpjes.

 

Maar ben wel benieuwd hoe dat nu klinkt. Wat moet je namelijk met 4 Woofers?? Ik vind 2 wel lekker maar 4??

 

Ik heb 4 woofers geen 4 subwoofers! Dus 4 woofers van 16cm, voorlopig. :wink:

 

Pfff noem het dan gewoon speakers :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

UPDATE 9

Nou vandaag even de versterker goed aangesloten en het verdeelblok ook maar even op de achterbank vast gemaakt. Toen ook maar even via via aan 2subs gekomen. In een homemade bak. Die zitten er nu ook in. (foto's volgen later) Het is ook maar voor het geluid en verder niet veel dus het zier er niet uit en heel bijzonder is het ook niet maar jah het is iets! :D De kofferbak staat wel gelijk vol. Is ook de manier hoe die staat maar jah. Wel achter gekomen dat zodra de installatie eruit gaat het reserve wiel ook verdwijnt. Is gewoon niet te doen anders en kan ik ook lekker heel de kofferbak benutten wat wel nodig gaat zijn met mijn ideeën. Moet alleen nog maandag even bellen naar een VW garage ivm het slangetje van mijn centrale vergrendeling. En heb besloten eerst alles te halen en gelijk een MDF constructie erin. Anders blijf ik bezig met het aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Tja, het is even werk, maar dan heb je ook wat ;)

Ik ben benieuwd naar je foto's...

By the way, ik dacht dat jij juist de ruimte in de kofferbak nodig had en dat je het daarom zoveel mogelijk wou wegwerken?

 

Naar deze foto's hoef je nog niet echt benieuwd te zijn hoor... Ik vind het zelf totaal niet mooi maar jah het is wel iets tot ik alles zelf heb. :wink:

 

Nou wou eigenlijk aangezien de ruimte zo groot is het wel een beetje behouden en voor het reserve wiel. Maar daar kan ik straks toch niet meer bij. dus die gaat er uit en dan ga ik dus heel de kofferbak maar afwerken in MDF. Gaat er dus heel anders uitzien dan. De ruimte heb ik niet echt nodig. Was wel makkelijk maar jah das dan pech. Vind de installatie belangrijker dan een keer iets mee nemen. Heb ook een grote achterbank :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

UPDATE 10

Wat een pech dit weekend! Eerst schroef ik door een slangetje van mijn centrale vergrendeling... Dat was op zich nogal makkelijk (tijdelijk) op te lossen door er een rol tape omheen te doen.

 

Maar wou gisteren mijn auto grondig gaan wassen met een maat die zijn auto die dag had laten doen door de eigenaar van R2 Motorsport tevens dealer van Meguiar's. Dus eerst maar even ophalen. Ligt ergens in zeeland. Mee dat ik het dorpje in rij hoor ik allemaal gepiep en zie ik rook onder de motorkap vandaan komen... AARRGGHH ik gelijk aand e kant motoruit. Natuurlijk ontzettend stinken. Die kerel ff gekeken... denkt dat het de snaar van de koeling is. Nou dan maar zeker niet meer rijden... ANWB tja daar ben IK nog niet lid van. Na ff wat gebel besluit ons pa om maar even langs te komen. THX!! Na 2uur wachten komt de ANWB en zegt die man dat het van me stuurbekrachtiging is. De pomp is DOOD en daardoor is de slang geklapt maar is wel gaan smelten en daardoor de rook en de lucht... Dus voor niks gewacht maar jah nu wel ff tijdelijk ontzettend zwaar sturen... Dat is dus wel ff anders nu

 

Iemand ervaring hiermee? Zeker kwa kosten ben ik benieuwd.

 

Dit betekent dus wel dat ik even stil lig met me audio want ga dus nu eerst ff geld steken in het herstellen van deze puntjes. Niet te vergeten dat ik ook de ruitenwissers wou veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat de kosten bij VW zijn weet ik niet, maar ik heb eenzelfde met mijn vorige auto meegemaakt. Toen moesten ze de gehele motor eruit takelen om bij de stuurbekrachtigingspomp te komen... Dat was een erg duur grapje toen. Maar als ik me niet vergis kun je wel een ruilpomp krijgen en ben je denk ik met een 300 euro alweer geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden