Ga naar inhoud
  • 0

Ps prestige (eibach?) verlagingsveren 3b


Mikeman

Vraag

Hallo mede-forummers,

 

Ik kan een setje verlagingsveren kopen van het merk Ps prestige. De verkoper verteld me dat deze gemaakt zijn door Eibach.

Iemand ervaring met dit merk of deze veren?

 

De veren verlagen met 3cm, dit lijkt me voldoende om de "offroad-look" van mijn standaard 3b sedan te laten verdwijnen.

Ik zou graag lager willen, maar dagelijks kom ik voor de parkeergarage bij het werk een lomp (maar hoog) drempeltje tegen.

 

Ik hoop dat iemand meer weet over deze veren, via eb*y.de kwam ik al op het merk Betatec, dat zijn dezelfde veren met dezelfde serienummers en ook deze aanbieder schrijft erbij "made by eibach"

 

Groeten, Michael

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Made by Eibach kan inderdaad betekenen dat ze bij Eibach gemaakt zijn. Dit wil echter niet zeggen dat de kwaliteit ook dezelfde is. Je kunt bij Eibach veren laten maken naar eigen wens en dus uitbrengen onder eigen naam. De bewerkingen die je laat doen (of juist niet) als opdrachtgevend bedrijf bepalen de prijs..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Juist. Zover was ik ook al, kwalitatief gezien mag je toch wel verwachten dat een merk zoals Eibach geen rotzooi maakt. Het is immers hun naam wat ook op de TUV-papieren staat, ook al deze papieren worden door de verkoper bij de betreffende set geleverd.

Niet dat die papieren hier in nederland enige meerwaarde hebben, maar het toont wel dat de verkoper zijn spullen netjes in orde heeft.

 

Niemand ooit gehoord van deze set?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden