Ga naar inhoud

herstellen lederen stoel


hjk

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb in de "wang" van een van mijn lederen stoelen een beschadiging die ik niet zomaar wg kan poetsen. Ik ben dus op zoek naar een bedrijf dat eventueel de stoel kan herstellen. Het is een naad die een stukje open ligt. Randen van de naad zijn dusdanig "weg" dat deze niet meer gewoon aan elkaar gestikt kan worden. Eventueel een klein lappie leer eroverheen en vastnaaien. Maar dan wel een beetje netjes :mrgreen:

 

Wie heeft er een goed adres hiervoor??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens bij:

Lukkien Autobekleding- Auto-bekleding

Tweelingenlaan 22

 

7324AM Apeldoorn

055-3666470

http://www.lukkien-autobekleding.nl

In mijn vorige auto hebben ze ook de wang van de bestuurderstoel perfect gerepareerd. Ik weet niet wat de kosten zijn geweest want de garage waar ik de auto kocht heeft het daar laten doen.

Groet,

Albert-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hier lokaal in Groningen laten doen door een klein bedrijfje dat leder interieurs op maat maakt.

Had een stoel waarvan de airbag was gesprongen, dus de hele zijnaat was open. Koste me bij elkaar 35 euro. Moest wel de stoelhoes zelf in en uit bouwen

Als je dat ook laat doen, komt er zo 100 tot 150 euro bij. Is nl een aardige klus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kan het ook Alle! Was eigenlijk niet van plan om de gehele hoes eraf te halen. Dacht zelf met mn boerenverstand dat "ze" effe een lappie leer met naald en draad zouden vastzetten.. :o , maar ik lees net dat het niet zo gaat.. :mrgreen:

 

Ik ga wel eens zo'n bedrijf langs om het voor te leggen. Ik zag dat er ook een bedrijf in Putten is dat lederen interieurs inbouwt en hersteld..

 

In ieder geval bedankt voor de tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden