Ga naar inhoud
  • 0

Afdraaien lichtmetalen velgen


marcoheide

Vraag

Ik haal morgen een setje 2de hands RS6 velgen op uit Lelystad waarvan er 1 gericht moet worden.

Aangezien ik toch langs de bandenboer ga (Cult Wheels, Siddeburen) en de velgen wat stoepschade hebben wou ik ze laten afdraaien.

Heeft iemand enig idee wat dat afdraaien kost en precies inhoud (heb al wel e.e.a. gelezen of dit forum maar het fijne ervan weet ik niet) Kunnen ze hier de stoepschade mee weghalen?

Heb zelf geen flauw benul...

 

Of misschien een tip waar ik dat goedkoop kan laten doen, liefst Gr/Fr/Drenthe uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb wel eens een setje Brock B1 laten afdraaien, velgen hadden zware rand schade en oxidatie onder de lak op de rand.

 

De gast deed dit er voor de hobby bij, hij spande de velg in de draaibank, meet met 1 of ander apparaat de rand op en stelde de gegevens in op de draaibank, mat ook nog de diepste randschade op en stelde dit gegeven ook in, toen de draaibank aan gezet en binnen de kortste keren had ik een als nieuwe velg, dit dus 4 keer. (ook gelijk ff gepolijst)

Dit was een bedrijfje in Hengelo, meende iets van 20euro de velg. (was wel 3 jr geleden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden