Ga naar inhoud

Groot probleem!! deur kan niet open


snarie

Aanbevolen berichten

ik heb het volgende probleem:

 

mijn deur aan de bestuurderskant zit dicht en wil ook niet meer open, dat wil zeggen als ik de deur met de AB of met de sleutel open draai en daarna de deur wil openen dan gaat dat niet, terwijl de deur wel van en op slot gaat

ook is het haakje niet los.

ik vermoed dat het het bekende slot probleem is, nou is dat op zich niet zo erg, alleen wel als de deur dicht is want ik kan het slot nu niet verwijderen.

 

Dus nu komt de vraag: hoe krijg ik het portier weer open?

kan ik de portierbekleding verwijderen zonder dat de deur open is, of heb ik dan een probleem ivm de onderste torx schroeven??

is er eventueel een ander foefje om het portier open te krijgen?

 

groeten

 

Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem ook gehad maar dan aan de bijrijderskant.

Je kunt de bekleding er afhalen door de onderste 2 torx schroeven los te draaien. Ik heb dit gedaan op het gevoel want je kunt ze namelijk niet zien. Je kijkt bij de andere deur waar de schroeven zitten want deze zitten op dezelfde plaats. Er staat wel ergens een beschrijving hier en hopelijk heb je er wat aan want als je door het raam naar binnen moet is ook niet alles.

Succes en groeten Turboton

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stefan

Ik heb het zelfde probleem met de auto van de buurman gehad.

Je kan proberen om tijdens het openen met de AB op de deur te slaan net boven de deurkruk aan de buitenkant.

Verwijderen van de binnen bekleding en plaat gaat niet zonder alles te beschadigen.

wij hebben achterportier verwijdert en de slotbeugel op de stijl door gezaagd.

 

Jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden