Ga naar inhoud

Xenon....


Fopperr

Aanbevolen berichten

Foppe,

 

als je via PB zoekt naar Jeroen komt er maar één voor. Hij woont in Groningen, vanuit omgeving Winterswijk via de A31 en de A7 ben je er met een uurtje.

Jeroen is een kei op het gebied van xenon inbouwen, hij kan je vast antwoord geven of het mogelijk is in jouw auto. Alleen prijzen maakt hij bekend via PB.

Let wel op, jij hebt net als ik een auto van na 01 januari 2007. In Nederland zijn we dan verplicht om de koplamp te voorzien van een automatische niveauregeling én koplamp reiniginginstallatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foppe,

 

als je via PB zoekt naar Jeroen komt er maar één voor. Hij woont in Groningen, vanuit omgeving Winterswijk via de A31 en de A7 ben je er met een uurtje.

Jeroen is een kei op het gebied van xenon inbouwen, hij kan je vast antwoord geven of het mogelijk is in jouw auto. Alleen prijzen maakt hij bekend via PB.

Let wel op, jij hebt net als ik een auto van na 01 januari 2007. In Nederland zijn we dan verplicht om de koplamp te voorzien van een automatische niveauregeling én koplamp reiniginginstallatie!

 

Dit geldt niet voor mensen/ auto's buiten nederland, dus alleen op Nederlands kenteken.

 

Het beste kijk je op het Duitse forum hoe dat zit met TUV, naar mijn weten moet jij dit aangeven bij de juiste Duitse instanties. Zij zullen je op de juiste voorwaarde wijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al even via google gezocht naar Duitse wetgeving i.r.t. xenon. Voor zover ik het kan lezen in TUV berichten moet je originele xenon units plaatsen. De uitzonderingsregel in Nederland voor auto's van voor jan 2007 geldt niet in Duitsland.

Net als silvergrey al schreef informeer eens bij de plaatselijke TUV, die weten er veel meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden