Ga naar inhoud

Beetje off-topic, maar eerste jeukgevoel.


Momus

Aanbevolen berichten

Moet eigenlijk de auto gaan doen, want er ligt een berg kruid op. Helaas even geen ruimte omdat de visite van de buren nog bij ons staat op de oprit. Vannacht een paar idioten te pakken gehad die met stokken op de auto's aan het slaan waren. Daarna de auto's maar veilger gezet...

Maar goed..Zit ik met die poetsmiddelen en zie ik de keuken.

haha dat werkt goed. Beetje scratch-X op de lc pads en gaan. Daarna UQD en glimmen die hoogglans keuken. Bijna alle krasjes ook nog weg. Alle RVS delen met de marine line all metal polish...geweldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht een paar idioten te pakken gehad die met stokken op de auto's aan het slaan waren. Daarna de auto's maar veilger gezet.

 

 

Hoop dat je ze met dezelfde stok bewerkt hebt!!! :angry: Ik moet zulke lui echt niet tegenkomen..

 

Maar qua jeuken hier ook al de nodige kriebels, even mijn koplampen gepolijst :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht een paar idioten te pakken gehad die met stokken op de auto's aan het slaan waren. Daarna de auto's maar veilger gezet.

 

 

Hoop dat je ze met dezelfde stok bewerkt hebt!!! :angry: Ik moet zulke lui echt niet tegenkomen..

 

 

Ze doen het niet meer...

 

(btw zonder geweld hoor :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden