Ga naar inhoud
  • 0

dvd in auto.


Adamski

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb net vorig weekend een eonon half din dvd spelertje in mijn dashbord kastje gebouwd. Meteen een adapterkabeltje voor de audio uit gemaakt en aangesloten op de aux van de radio (simpel sony radiootje)

Helaas heb ik nog geen foto's maar Jee13 heeft hetzelfde gedaan

viewtopic.php?f=103&t=17835&start=1560

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey,

 

Dvd in de auto rules haha.

Maar waarom wil je je radio behouden?

Is het niet makkelijker om een dubbeldin in te bouwen?

Heb ik ook gedaan,ben van enkel din naar dubbel din gegaan.gewoon bij de dealer een dubbeldin frame besteld en deze ingebouwd.

Dubbeldin van alpine erin en tevens een bleutooth adapter erin. Heb nu dvd,radio ipod en carkit allemaal in een unit en verder geen verlies van ruimte en kabels. Want het is ook wanneer je een los dvd scherm erin wilt komt deze vaak op een plek waar je hem eigenlijk

Niet wilt hebben. En qua prijs ben je denk ik net zoveel kwijt als wanneer je een losse speler en een scherm inbouwd.

Caliber heeft namelijk al een dubbeldin unit voor heel weinig uitgebracht met alles erop.

 

Is maar een tip/optie en misschien heb je er wat aan.

 

Succes met inbouwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey Boy,

 

Heb je helemaal gelijk in, maar ben toch wel gehecht aan mijn radio.

Dat zit tussen de oren, maar mijn pa heeft deze radio nog voor mij uit Duitsland gehaald, en mijn pa is er niet meer.

Ik vind het dus moeilijk om hem weg te doen, zolang hij het nog doet, en ik weet het is maar een radio.

Daarom leek mij een los schermpje een goede optie, vandaar.

Het is niet ideaal, want je zit met losse kabels enz.

Ik moet maar even kijken, maar bedankt voor je tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hey adamski,

 

ik begrijp je helemaal.

Misschien heeft BRODIT een houder waardoor je het scherm misschien voor je luchtrooster kan maken. En dan de kabel via de luchtroosters naar binnen werken.Dan heb je toch nog alles weggewerkt.zoiets bijvoorbeeld http://www.carkitstunter.nl/contents/me ... 5b1%5d.jpg

 

Kijk en als je dan misschien toch een goedkoop radio model dvd speler kan aankomen dan zou je misschien alsnog een dubbeldin frame kunnen bestellen en dan jou huidige radio samen met de dvd speler (ook radio model) erin bouwen en zo heb je hem mooi weggewerkt en kun je de dvd's mooi via de voorkant makkelijk erin doen en kun je het geluid mooi (mist je een aux ingang hebt op je huidige radio) regelen.

http://link.marktplaats.nl/303912730 ( zoiets bijv)

 

cheers

 

boy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat ziet er wel goed uit, is wel een erg goedkoop dvd-spelertje.

De clip is ook wel mooi, moet er maar eens goed over denken, ik heb ook nog een versterker liggen die moet er ook nog in.

Een composet moet nog aangesloten worden plus sub, dus laat het voorjaar maar komen! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

haha kijk dat zijn nog eens plannen.

ja die dvd speler was inderdaad cheap maar was even een voorbeeldje.je hebt ze ook van bijv jvc en andere merken.

geloof me als je dadelijk alles ermooi in hebt zitten dan zal het een genot worden om lekker een muziek dvdtje erin te duwen en lekker te cruisen

 

succes met je plannen en we zijn benieuwd naar het resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden