Ga naar inhoud

Tips gevraagd voor het verwijderen van de letters


CdoublU

Aanbevolen berichten

zag laatst een bluemotion met in de grill wel het Bluemotion logo en op de achterklep helemaal niks..... dus...

 

Of is het al gelukt?

 

Ja, die bluemotion met het logo in de grill, die kon nog zonder plakplaatjes achterop besteld worden. Nu staat bm niet meer in de grill, maar kan je hem niet untaged achter bestellen. De dealer in A'foort zei dat het bm plaatje gepopt zit, maar ik kan het me bijna niet voorstellen.

 

btw, dinsdag ga ik mijn nieuwe passat ophalen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Gast Anonymous

Top tips hoor. Mijn auto had 4 uur in de zon staan bakken. Visdraadje erachter en snijden maar. Fluitje van een cent. Krabbelen met de nagel. Daarna met terpentine de rest eraf even poetsen met autowax en met een 5 jaar oude metallic lak geen kleurverschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Föhn is helemaal niet nodig en ik zou het ook niet doen.

Lak wordt ook warm, dus zwakker. Kan daardoor een 'reliëf' in de lak raken, wanneer je het te hard aanraakt.

 

Werk zelf bij aflevercentrum voor VW waar wij dagelijks de type-aanduiding eraf halen

Doen we met een draadje of van die grote labels die bij binnenkomst aan de spiegel hangen.

Zulk soort:

koffer-label.jpg

 

Gewoon erafsnijden en dan lijmresten verwijderen met allesreiniger en poetsdoek.

 

Bluemotion op de grill v/d nieuwe Polo is hetzelfde verhaal, net als bluemotion op de kofferbak.

Die zitten niet gepopt zoals iemand vroeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden