Ga naar inhoud
  • 0

lampjes bij achterdeuren 3BG


AryX

Vraag

Hey mensen,

 

Wie kan me vertellen hoe ik het lampje moet verwisselen bij de lampjes boven de achterdeuren bij een passat 3BG. Ik heb in die units ook de sensoren van mijn alarm zitten dus wil niet met geweld loswrikken voordat ik het sloop. Is daar nog een handigheidje voor hoe die units los komen?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb geen lampjes met sensoren erin, maar ik moet aan de voorzijde (voorkant auto) een lipje met een schroevendraaier terug drukken.

Dan kun je ze er schuin uithalen.

Aan de achterzijden zit namelijk de stekker en deze steekt boven de hemel.

Of dit bij een 3BG ook zo is durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb geen lampjes met sensoren erin, maar ik moet aan de voorzijde (voorkant auto) een lipje met een schroevendraaier terug drukken.

Dan kun je ze er schuin uithalen.

Aan de achterzijden zit namelijk de stekker en deze steekt boven de hemel.

Of dit bij een 3BG ook zo is durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Ja, is bij een 3bg ook. Ik heb mijn verlichting allemaal vervangen voor leds en werkt hetzelfde als bij jouw. Ook ik heb geen sensoren, maar ga ervan uit dat dat hetzelfde gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hier zit een heel klein glaslampje in op kunstof voetje

 

Ik heb met veel moeite hier een led in gesolderd bij maatje van me, er is geen kant een klaar vervangingslampje voor volgens mij

 

deze unit gaat op dezelfde manier uit hemel als "normale" versie, clipje terugduwen zodat je unit naar voor kunt halen, aan andere zijde zit de stekker en daar kan unit niet naar voor komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hier zit een heel klein glaslampje in op kunstof voetje

 

Ik heb met veel moeite hier een led in gesolderd bij maatje van me, er is geen kant een klaar vervangingslampje voor volgens mij

 

deze unit gaat op dezelfde manier uit hemel als "normale" versie, clipje terugduwen zodat je unit naar voor kunt halen, aan andere zijde zit de stekker en daar kan unit niet naar voor komen

 

 

Jee13, ik ben echt hopeloos op zoek naar iemand die me dit eens fatsoenlijk kan uitleggen om het lampje te vervangen in LED. Ik moet ook solderen zoals je zegt, want heb dezelfde verlichtingsunits met sensoren, maar ik weet echt niet hoe ik moet beginnen ?? Ik weet niet hoe of waar ik moet solderen?? :( Please help..

 

THX, Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden